Gå til innhold

Hva er det værste din PC har overlevd?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!: Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg bremset CPU viften med fingeren slik at den gikk 100rpm saktere enn normalt i to sekunder :cry:

Men heldigvis funker den enda :p

nei, det var ille, du :p

 

hehe, seriøst - skjønner ikke hvordan det skal kunne skade vifta no særlig - har gjort det på absolutt alle fidtene i pc'n - til og med stoppa de helt med fingern av og til....

Lenke til kommentar
Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!: Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil :thumbup:

hvorfor skal folk borti der med beina da????

Lenke til kommentar
Det har seg slik at eg har en 120X120mm vifte monter i siden på kabinettet mitt. På forskjellige LAN har eg fått klager på nesten personskader uttalige ganger. Forbispaserende har fått buksa,tærne etc i kontakt med vifta og fårr seg en kraftig støkk :!:  Eg har jo komt borti den flere ganger sjøl under fikling med kabler og slikt, mne man lærer av sine feil :thumbup:

hvorfor skal folk borti der med beina da????

Nei du skjønner den står som regel på golvet under hehe, og eg har ingen grill på den heller :tease: festet faktisk et skilt på den en gang der det stod følgende:

 

Hold avstand!!

Lenke til kommentar

Kom på en annen ting jeg også har klart..

 

Var på jobb og en kunde kom innom med pc'en sin for å få installert internett på den. Tok pc'en og var på vei bak til service kontoret med den. Slang pc'en over på den ene armen for å åpne døra inn.. Så begynner pc'en å miste balansen på armen min og tipper utover. Jeg kaster meg etter for å prøve å rette den opp noe som resulterer i at jeg hiver kundens maskin 3-4 meter bortover før den smeller rett ned i betong gulvet.

 

Kabinettet ble helt skjevt og hadde en diger bulk. Var bare en ting å gjøre da.. Ta ut disken til kunden og be til de høyere makter om at den overlevde å putte den inn i en identisk maskin som vi gudskjelov hadde på lager. Kunden ble fornøyd og jeg reddet nakken min. Sjefen var derimot mindre fornøyd.. Men men jeg er ikke den eneste som har gjort det på jobben.

En kollega nærmest slapp en pc i gulvet rett foran eieren. Det var ikke fullt så populært.

 

Ellers har jeg tatt knekken på xp prosessorer ved å være litt for rask i svingene når jeg monterte kjøleren. (mine egne vel & merke)

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
Kom på en annen ting jeg også har klart..

 

Var på jobb og en kunde kom innom med pc'en sin for å få installert internett på den. Tok pc'en og var på vei bak til service kontoret med den. Slang pc'en over på den ene armen for å åpne døra inn.. Så begynner pc'en å miste balansen på armen min og tipper utover. Jeg kaster meg etter for å prøve å rette den opp noe som resulterer i at jeg hiver kundens maskin 3-4 meter bortover før den smeller rett ned i betong gulvet.

 

Kabinettet ble helt skjevt og hadde en diger bulk. Var bare en ting å gjøre da.. Ta ut disken til kunden og be til de høyere makter om at den overlevde å putte den inn i en identisk maskin som vi gudskjelov hadde på lager. Kunden ble fornøyd og jeg reddet nakken min. Sjefen var derimot mindre fornøyd.. Men men jeg er ikke den eneste som har gjort det på jobben.

En kollega nærmest slapp en pc i gulvet rett foran eieren. Det var ikke fullt så populært.

 

Ellers har jeg tatt knekken på xp prosessorer ved å være litt for rask i svingene når jeg monterte kjøleren. (mine egne vel & merke)

Og kor var det du jobbet igjen?? :tease:

Lenke til kommentar

Personlig skulle jeg ned en bratt og isete bakke. Sefølgelig begynte jeg å skli. Og det eneste jeg kunne gjøre var å sikte pent inn på en snøhaug i bunnen av bakken.

 

For å si det slik. Jeg vet ikke om det var meg eller pc'en som hadde mest snø. Men kald og forbanna kom jeg meg ned til bilen min. Skjermen hentet jeg noen dager etterpå. Jeg brukte en gammel en i mens. Tanken på at min 19tommer veide nesten dobbel så mye som pc'en.

 

Plasserte en varme ovn rett inn mot pc'en, og den virket fint fint etter noen timer med tørking. Men 2 vifter måtte bøte med livet. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...