Dahl Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Da strømforsyningen min eksploderte og røykvarsleren gikk. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hehehe, artig lesestoff dette! Selv turte jeg aldri å skru på den røde knappen på PSU, og har lært av andres feiler Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Det verste jeg har hørt (og hører nå) er Thermaltake Volcano 11. Herrejesus som den vifta bråker. Gleder meg til å bytte den ut. Endret 11. mars 2005 av Zythius Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Må være min PSU/CPUvifte og harddisken EDIT: ååååååå værste Hw lyden ja... hmmm må være kameraten min sin PC på LAN... fytti grisen. Endret 11. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Ellers så har du vell den gangen jeg var på skolen og trykte over den røde knappen bak på strømforsyningen på en pc på bak meg. hehe. det gjorde jeg og en gang jeg trudde det var sånn av og på knapp Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Lyden av et voice modem når stereoen som var kobla til PC'n var satt på fullt (ihvertfall dette voice modemet som sendte ringelyden ut på høyttalerne) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 min ibm 60gxp disk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Lyden 6800Gt lager hvis du ikke har plugget inn strømkabelen. Ja fysj, samme med 6800NU. Offtopic: Visste ikke at det var flere skjalger på forumet! Offtopic: Da er vi tre! Jeg har dog måttet slutte og bruke navnet mitt, Skjalg, siden folk aldri husker hva jeg heter og som regel må jeg vise legitimasjon for å bevise at jeg faktisk heter det, siden ingen tror meg Andre tror jeg er utlending osv. Ontopic: Men verste lyden er ingen lyd. Nr. 2 er vel skrape- og hylelyder fra HDD'en med alle mp3'ene og min egen musikk på. Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 ikke noe gale lyd her tror jeg, bortsett fra da min gamle psu knelte titt og ofte (titt??), men det er lenge siden. ellers har det vertste vært når jeg ikke hører noen lyd og tenker "hva må sendes i retur nå?". Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Når Heroes of might and magic 3: armageddonsblade plata mi delte seg i ca 200 biter i cdromen. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 da pumpa gikk tom for vann, pga en feit lekkasje.... :S Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Offtopic: Da er vi tre! Jeg har dog måttet slutte og bruke navnet mitt, Skjalg, siden folk aldri husker hva jeg heter og som regel må jeg vise legitimasjon for å bevise at jeg faktisk heter det, siden ingen tror meg Andre tror jeg er utlending osv. Offtopic: Gratulerer! Verste varianten jeg har fått er på flypass i new york; Szcholk. Ontopic: Maxtor Diamondmax 160GB er den verste lyden jeg vet for øyeblikket! Bråker/knirker noe utrolig! Lenke til kommentar
titus Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 den verste lyden for meg er den gyselige lyden av analog modem når det ringer opp.Får frysninger opp etter ryggen av den Hmm, for meg er det gode minner å høre den nå. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Prisguide servern til hw Lenke til kommentar
Norraas Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hehe. En kompis og jeg jobbet på skolen. Han var ferdig utdannet dataingeniør og jeg holdt på å studere det. Internett virket ikke på en gammel pc og han knotet og knotet. Tok utav ledninger og skjønte ikke helt hva som var galt. Jeg foreslo da til denne dataingeniøren at han skulle flytte på den røde bryteren. Lenge siden jeg har ledd så lenge av lyd og farget luft Etterpå måtte jeg love å ikke si det til noen. Jeg løy Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Hva slags rød bryter? Den 110V/230V switchen bak på strømforsyningen? Står den på 110V, så er det ikke bare internet som ikke fungerer. Ingeniøren regnet vel med at ingen var så dumme at noen faktisk skulle flytte den over på 110V istedet for 230V . Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Det må vel vere min vantec Tornado, bråker som navnet sier Endret 11. mars 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 CDrom (med spill på) som EKSPLODERTE. Det var en utrolig sterk lyd, omtrent som et børseskudd. Cdspilleren fikk den i vrangstrupen så og si, og reagerte med knusing! Både jeg og eieren av cden ble lettere sjokkskadet. haha, den har jeg også hørt. Kommer et utrolig kraftig smell. Lenke til kommentar
askare Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Den ekleste lyden jeg har hørt, var iallefall når radiatoren på air-condition'en sprakk, og alt innholdet rant rett ned på et patche-skap med cisco utstyr til en verdi av 50 000. Gikk heldigvis bra, fikk røsket ut strømmen på utstyret forholdsvis raskt. Etter noen timer tørke, så funket alt. arnstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå