Gå til innhold

hvilke skjermkort er best??


rob-o

Anbefalte innlegg

Hei

 

Synest nå at mitt voodoo 3300 er klar for pensjonisttilværelsen, og går da og sikler på nytt kort. Spørsmålet mitt er enkelt:

 

GeForce3, eller noe annet?? venter litt i spenning på ATI sitt radeon 8500 kort som kommer nå før jul....

 

tips and ideas please!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.....

 

vel, kommet og kommet du, databutikken.com stod med normalt paa lager, men med lang leveringstid".....ingen av verken komplett.no, psdata.no eller multicom har det ennaa......

 

rett skal vaere rett!

 

men mitt spoersmaal blir da, er det et bra kort ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 14:54, ZAN skrev:

Radeon 8500 ! kommer ?

det har kommet for ca 2 -3 uker siden :smile:



 

 

Rart at det ikke går an å kjøpe det da.

 

Det begynner nå å bli flere måneder siden det skulle ha kommet men fremdeles oppgir de fleste web-shopene ubekreftet levering en eller annen gang flere uker fram i tid.

 

Kanskje det er noe i ryktene om at ATI skal slutte å produsere kort selv? Eller kanskje de bare har produksjonsproblemer.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 18:29, nortap skrev:

Du kan ta en titt på Tom's hardware. han har testet forskjellen mellom Geforce3 og Radeon8500. Det kan se ut som om Geforce3 fortsatt er best:)




 

Tja, på de fleste spill, men ikke på 3dmark 2001 (med unntak av "Nature") og andre grafikktester. Tiden vil vise om ATI klarer å programmere gode og stabile nok drivere til kortet. Men som tomshardware sier, har kortet "potensiale" og er spesifistisk sett det beste kortet på markedet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-19 18:29, nortap skrev:

Du kan ta en titt på Tom's hardware. han har testet forskjellen mellom Geforce3 og Radeon8500. Det kan se ut som om Geforce3 fortsatt er best:)




Han har jo gjort en minitest etter dette da (som en del av COMDEX-dekningen), med nye drivere. En full test med nye drivere kan du se på http://www.anandtech.com..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...