purpledonkey Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Poenget var vel at "My Guild" og "My Guild" ikke bare er "confusingly similar", men faktisk helt like
zbegra Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Skrevet 8. mars 2005 (endret) The next patch, which is currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March, will feature many useful additions to World of Warcraft Da var datoen klar. Må vente et par uker til Endret 8. mars 2005 av zbegra
jin_X Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Gleder meg til ny patch nå =) UI greiene er bra de har fått med
Dr3as Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 hmm, synes det er merkelig at det kun er jeg som nevner at det ikke kommer noe honor syystem i patchen. Selv er jeg warrior og digger at de blir fixa på
Cirox Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Noen som kunne sendt en mail med all infoen fra patch notes til [email protected] Sitter å surfer gjennom forsvarets internettløsning og de har selvfølgelig filtrert bort alt som har mest spill etc. å gjøre, så kommer ikke inn på sida selv. Får håpe noen tar seg tid til detta, på forhånd takk Hehe, sitter på Fisbasis jeg også, men det finnes veier utenom vettu Få høre Bruker ip-adressen til sida l no?
brillan Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hva skjer med honorsystem? Les hva det står på siden da... Currently in Development
AntatraCK Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ...currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March... Står ikke noe om at de har fiksa Delgren the Purifier/siste del av Tower of Althalaxx Ellers mye spennende Er ikke det fiksa på da, jeg gjorde det questet i dag jeg, uten bug.
MrLee Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 jeg har også gjort det uten problemer flere ganger.. har også gjort det Kodo questet i desolace uten problemer... måtte riktignok klikke interact icon på kodo'ene når de kom til hytta til goblinen for å få de "registrert", men det funka...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Det sto noe om ress. til druid. Er cooldown tatt bort? Eller hva er det som er fikset der?
guttorm Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) ...currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March... Står ikke noe om at de har fiksa Delgren the Purifier/siste del av Tower of Althalaxx Ellers mye spennende Er ikke det fiksa på da, jeg gjorde det questet i dag jeg, uten bug. Hva var bug`en? gjorde denne første uka, kan ikke huske jeg hadde noe problemer. Endret 9. mars 2005 av guttorm
guttorm Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 (endret) har også gjort det Kodo questet i desolace uten problemer... måtte riktignok klikke interact icon på kodo'ene når de kom til hytta til goblinen for å få de "registrert", men det funka... Problemet mitt her, var at når jeg kom med den første kodoen, så kom det ikke opp feks 1/6 . Dette førte til at jeg ikke forstod hva jeg gjorde galt, men det det løste seg når jeg snakket med en annen som slet med det samme. Så når jeg kom med kodo nr 2, så dukket det opp, feks 2/6. Vist jeg ikke husker feil, så kunne nok det ha kommetr bedre frem at en faktisk må snakke med kodoene når en har kommet frem til gnomen. Endret 9. mars 2005 av guttorm
Radhoo Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blizz nerfa hunter, Snarler.... Snart nerfer de runningspeed også ^^ Hva har de nerfa hunter? Ser at de kun fikser bugs på hunter. Denne likte jeg ikke: If more than one player ties a loot roll, a random player will receive the loot Hva om noen roller over BoP, og det er en som ikke trenger den får den... Hadde det ikke vært bedre med en reroll?
Dr3as Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 har også gjort det Kodo questet i desolace uten problemer... måtte riktignok klikke interact icon på kodo'ene når de kom til hytta til goblinen for å få de "registrert", men det funka... Problemet mitt her, var at når jeg kom med den første kodoen, så kom det ikke opp feks 1/6 . Dette førte til at jeg ikke forstod hva jeg gjorde galt, men det det løste seg når jeg snakket med en annen som slet med det samme. Så når jeg kom med kodo nr 2, så dukket det opp, feks 2/6. Vist jeg ikke husker feil, så kunne nok det ha kommetr bedre frem at en faktisk må snakke med kodoene når en har kommet frem til gnomen. Står vel noe om at du må skjekke de for han eller no slikt. I chatten når du kommer med de, og litt må man jo prøve seg frem selv.. ellers haddet det vært nuuuull morro.
Zindre- Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Blizz nerfa hunter, Snarler.... Snart nerfer de runningspeed også ^^ Hva har de nerfa hunter? Ser at de kun fikser bugs på hunter. Fixed a bug where creatures were keeping their innate resistances after being tamed. This was unintentional and the fix will affect all existing pets. Dette er mer en nerf enn en bug.
Cirox Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Denne likte jeg ikke: If more than one player ties a loot roll, a random player will receive the loot Hva om noen roller over BoP, og det er en som ikke trenger den får den... Hadde det ikke vært bedre med en reroll? Tror de bare har skrevet det litt klønete og at de virkelig er sånn at den "random" playeren er en av de 2 som fikk lik roll i utgangspunktet. De kan ikke ha satt det sånn at en av de som ikke rolla får den, det blir bare for dumt.....
guttorm Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 har også gjort det Kodo questet i desolace uten problemer... måtte riktignok klikke interact icon på kodo'ene når de kom til hytta til goblinen for å få de "registrert", men det funka... Problemet mitt her, var at når jeg kom med den første kodoen, så kom det ikke opp feks 1/6 . Dette førte til at jeg ikke forstod hva jeg gjorde galt, men det det løste seg når jeg snakket med en annen som slet med det samme. Så når jeg kom med kodo nr 2, så dukket det opp, feks 2/6. Vist jeg ikke husker feil, så kunne nok det ha kommetr bedre frem at en faktisk må snakke med kodoene når en har kommet frem til gnomen. Står vel noe om at du må skjekke de for han eller no slikt. I chatten når du kommer med de, og litt må man jo prøve seg frem selv.. ellers haddet det vært nuuuull morro. Er klar over det. Men grunnen til at det ble så vanskelig, var jo at første kodo ikke kom opp som registrert. Syns det er rart at de ikke har klart å fike denne før, vist den har vert der siden betaen.
martiva Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 ...currently scheduled to go live after our regular realm maintenance on the 18th of March... Står ikke noe om at de har fiksa Delgren the Purifier/siste del av Tower of Althalaxx Ellers mye spennende Er ikke det fiksa på da, jeg gjorde det questet i dag jeg, uten bug. Hva var bug`en? gjorde denne første uka, kan ikke huske jeg hadde noe problemer. Det gikk ikke an å prate med Delgren for å få quest rewarden. Mange hadde problemer med dette og Blizzard sa bare at vi måtte "abandon quest" og prøve på nytt eller vente til det ble fiksa, noe det nå ser ut til å ha blitt, siden jeg plutselig kunne snakke med ham og fikk finisha questen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå