Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer ikke inn på messenger 07/03


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

problemer her også...

merka ikkenoe føre jeg logga av trillian og spilte CS.... men det er jo ikke noe nytt nei...

Er bra Microsoft ikke lager biler og fly!! tenk dere kaosen da a... :dontgetit:

 

EDIT: Var innpå siden til MSN nå.. trykka på hjelp :blush:

 

der sto det følgende:

Tjenestestatus

 

Denne siden oppdateres når informasjonen blir tilgjengelig

.NET Messenger Service

Alle systemer er stabile og er i gang.

 

Nok en gang microsoft! HELT FEIL!!!! :tease:

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Anbefaller alle å sensurere deler av linker man poster som inneholder virus slik at man ikke kan trykke på den og komme rett inn på siden....

Det var derfor jeg fant på en :w00t:

Stikker du på den sida, får du mest sannsynlig en 404, eller så er det et skikkelig sammentreff :p

 

 

Edit: Men liker tankegangen din såklart :) Grøsser på ryggen når virus-URLer sprutes i øst og vest på forumet ;)

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
Begynner å bli ganske lei nå.... MSN er blitt utrolig ustabilt + at beta versjonen av 7.0 suger. Meldinger som ikke kommer fram og status som viser feil, virus pga bakdører osv.... Nå er det på tide at Microsoft skjerper seg!!

saken med beta er at man har eget ansvar hvis det skjer noe. og når det skjer noe så sier man ifra til microsoft. Pointet med beta er bare å finne bugs og få dem fikset. Og det står på siden at dette ikke er en ferdig versjon, må ta ansvar selv

Lenke til kommentar

har merka mange ganger at en av de to kontoene mine ikke kom inn på MSN, mens den andre fikk logga inn. M$N er så bra :w00t:

 

hadde vært kjekt med litt stabilitet.. greit nok at det er gratis, men noe som har blitt så viktig for så mange folk bør da være litt stabilt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...