Gå til innhold

Guider til WOW. Hvordan tjene penger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grinde mobs med vendortrash som er verdt mye penger. Jeg har gjort dette en gang, og det var på Shimmering Flats i Thousand Needles, skilpadder som dropper noe Scale opplegg som kan selges for 48S pr. stack (5 pr. stack). Tok meg en time å tjene 3 gull, da hadde jeg ikke noe vann til å regenerere mana eller noe slikt. Hunter kan tjene kanskje dobbelt så mye. Er selv priest, som er den treigeste grindeklassen.

 

edit: holypriest

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar
Eller stikk til badlands og grind Earth Elementals. Dropper masse stein, elemental earth, core earth som du fort kan tjene deg rik på :) Ikke er de spesielt vanskelige heller.

De dropper vel tilfeldigvis ikke Lifeless Stone også? Gode grunker på dem og :) Endelig, nå har jeg backpack + full runecloth bag (er bare level 35 :p), så nå kan jeg grinde leeeenge før jeg må tilbake å selge :)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

synes gathere ores og herbs også selge det på AH er det man tjener mest på. tar jo sin tid å gathere siden du må springe rundt som en tulling. lettere for lvl40+ med mount og lvl30+ druids som har travelling form.

 

letteste måten å tjene penger på. men du får ikke experience.

 

grinde rock elementals i badlands er ikke en dum ide hvis du vil ha xp og.

 

roguen min(alt char) er så rik at jeg kunne sløse vekk 15g på noe ubrukelig våpen. alle er rare men har ikke noe bra stats, bare brukbar dmg for lvle roguen er i. lvl23 btw.

 

mining/herb + AH er tingen. rock elemtals i badlands funker fett når du blir høyt nok lvl.

 

i shimmering flats er det 4 typer creeps som dropper ting som er verdt noe hos vendors. var der selv å grinda til mount. er alliance og det kan være litt slit med UD rogues(stortsett det eneste som tar shadow priest) som hele tida skal ganke deg.

Lenke til kommentar

Dersom du har skinning, turtles i "The hinterlands".

 

Du får no vendor trash som du selger 9s pr stk, altså ca 50s for 5stk.

Dersom du skinner turtles får du "Turtle scale" som du kan selge 1g 50s for 20stk.

 

Dessuten gir disse skillpaddene uncommon/rare/epic drops :)

 

Tjente 15-20g på 2 timer i går, fikk dessuten 80000+ xp

 

På den tiden fikk jeg:

 

7 black pearl (2g pr stk på AH)

2 uncommon

1 rare

80+ ødelakte skall (9s pr stk)

60+ turtle scale

 

og MYE turtle meat og sånn mat som er inni blåskjell greiene :p

Lenke til kommentar
Grinde mobs med vendortrash som er verdt mye penger. Jeg har gjort dette en gang, og det var på Shimmering Flats i Thousand Needles, skilpadder som dropper noe Scale opplegg som kan selges for 48S pr. stack (5 pr. stack). Tok meg en time å tjene 3 gull, da hadde jeg ikke noe vann til å regenerere mana eller noe slikt. Hunter kan tjene kanskje dobbelt så mye. Er selv priest, som er den treigeste grindeklassen.

 

edit: holypriest

10 whiskers fra tigerne i STV er verdt 70 silver tror jeg.

 

 

ps: tips til priests, talents i spirit tap er et MUST. Du regenner Mp utrolig kjapt i 10 sekunder tror jeg etter du har drept en fiende om den så er monster eller spiller.

 

Gjør Pvp og PvE lekende lett :) .

Lenke til kommentar
er alliance og det kan være litt slit med UD rogues(stortsett det eneste som tar shadow priest) som hele tida skal ganke deg.

Og Shadow Priest er det eneste rogues ikke liker =)

Du liker Druids med Natures Grasp? ^^

 

Har ingen forslag å komme med, men det er viktig at dere sier hvilken lvl det er på dyra dere mener vi skal drepe :)

Lenke til kommentar
Dersom du har skinning, turtles i "The hinterlands".

 

Du får no vendor trash som du selger 9s pr stk, altså ca 50s for 5stk.

Dersom du skinner turtles får du "Turtle scale" som du kan selge 1g 50s for 20stk.

 

Dessuten gir disse skillpaddene uncommon/rare/epic drops :)

 

Tjente 15-20g på 2 timer i går, fikk dessuten 80000+ xp

 

På den tiden fikk jeg:

 

7 black pearl (2g pr stk på AH)

2 uncommon

1 rare

80+ ødelakte skall (9s pr stk)

60+ turtle scale

 

og MYE turtle meat og sånn mat som er inni blåskjell greiene :p

Vet du om et bra sted å grinde for en lvl 42 eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...