Gå til innhold

Guider til WOW. Hvordan tjene penger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tenker på å lage en warrior som skal samle blomster/mine for pengenes skyld.

 

Bare synd at man kan ha en tracking om gangen.

Må vel nesten bli en Tauren det da? :roll:

å herregud da!

 

Tenkte warrior fordi han er ganske god PvE og har høy armour, og mine/plukke blomster gir gode penger.

Og jeg skal ha en warrior en gang (og en krok skal tidlig krøkes).

 

And he need boose ;)

Lenke til kommentar

Er L53 Paladin. Kjøpte nylig en epic kalt "Destiny" for 450g.

Det å tjene penger kommer automatisk, når du får epic drops (som har lilla tittel), kan du selge disse for store mengder penger.

Rundt L50 er det ikke vanskelig å tjene 20-30g i timen på vanlig grinding, en epic gir i tillegg fra 50g til 500g.

 

(Spiller US btw, hvis noen reagerte på summene, vi har kommet litt lengre)

 

Husk også å selg linen, wool, mageweave, runecloth og felcloth i bolter på 20, det gir faktisk litt avkastning.

Lenke til kommentar
tenker på å lage en warrior som skal samle blomster...

skal han synge & danse og? ;D

eheh, sjefskommentar :yes:

 

Enhver mann med respekt for seg selv velger mining, blacksmithing og fishing :thumbup:

Er ikke helt enig. Favoritt hobbyen min er jo å løpe rundt på alle byfjellene i Bergen, og samle inn blomster som jeg så selger på ebay. Dette er dønn arvorlig altså. Gode penger er det også å overprise blomstene. Selger løvetann for 100 lappen for en bunke på 20 stykk. Møter heller ikke så mange beasts der oppe. Går mest i creeps som småfuler og sauer.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Til han som sa at Shadow priest er det verste en rogue veit om, hvorfor det? :p

jeg digger å møte prester i pvp..de dør veldi fort og med en gang de prøve å skremme meg so bruker jeg en flott skill som heiter Will of the forsaken..prest = død :D

Han er ALLIANCE rogue, ergo ingen Will of the Forsaken der. Men fear, DoT, Mind Blast, Vampiric Embrace, DD-spells m.m. Da dør en rogue ganske fort.

Lenke til kommentar

fant akkurat ut at det er litt penger å tjene i strangethorn vale (var det sånn det skrives?) Værhår fra tigerne går for 7-8sv per stk hos vendor, og 9-11 på AH . tok meg ca 25 min å samle 10-15 stk!

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har leatherworking og når folk legger inn thick leather for under 70s pr 10'er lager nightscape headband som og tjener på det. (Tjente nettop en gull bare ved å kjøpe thick leather, lage til headband og selge til vendor)

 

edit: oi, litt gammel post, søkte på google og denne kom opp så småtte svare.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
er alliance og det kan være litt slit med UD rogues(stortsett det eneste som tar shadow priest) som hele tida skal ganke deg.

Og Shadow Priest er det eneste rogues ikke liker =)

Rogues burde heller frykte sjamaner.

 

En DoT på roguen så han ikke kan bruke vanish.

Tremor totem så han ikke kan stunne.

Poisoncleansing totem/cure poison mot giften.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
er ikke vits i å samle noe penger før lvl 30, da får du penger så mye fortere

Man bør hele tiden gjøre det man kan for å tjene penger. Kjedelig å ha 10 gull når man blir lvl 40. Dessuten koster det penger å traine div skills ol. Kjekt å kunne svi av litt gull på auksjonshuset nå og da er det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...