Tmz Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Og hvor stor prosent av WoW spillerene er det som leder aq40 og naxx raids da? Spar meg. 7894741[/snapback] sikkert like mange som lever av og spille cs hvis ikke fler, 8millioner active accounter hallo.... som sagt wow kan være drit simpelt eller kjempeutfordrende, da kan man velge hvordan man vil spille, i cs dreper man folk, så blir man bedre av og drepe folk, de som påstår cs er mer taktisk enn wow kan gå legge seg, da de mest sannsynlig bare har spillt cs og tror wow er kun ett grinde spill 7904188[/snapback] Hadde du bare vist hva du snakket om...
Hoon Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 har spillt begge spillene en GOD del så jeg føler at jeg har litt bedre grunnlag for og si det jeg sier, jeg fornekter ikke at cs er taktisk, men wow er ikke hjenedødt i sammenheng, hvis man bare spiller litt lengre enn til lvl 12 og prøver og sette seg litt inn i ting isteden
Walts Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er avhenging ja, har ikke noe imot det. klarer fint å ta meg tid til jobb og dame selv om jeg også alltid har vært den med best gear, høyest attendence etc i guildet. Grunnen til at jeg er avhenging er fordi jeg digger spillet, jeg digger de taktiske kampene, det store med å snakke med folk rundt om i verden om ting du vanligvis ikke ville snakket om.
genetex Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 har spillt begge spillene en GOD del så jeg føler at jeg har litt bedre grunnlag for og si det jeg sier, jeg fornekter ikke at cs er taktisk, men wow er ikke hjenedødt i sammenheng Hvem sa att wow er hjernedødt da? Ikke jeg såfall.
Asstroll Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg er på vei til å bli avhengi av Wow igjen, slutta for en stund sia pga. skolen men nå har jeg starta igjen siden jeg ikke har noe annet å finne på
Bear^ Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Spiller WoW, men spiller hele tiden en "sun" del av det, som interesse gamer. Har ingen muligheter til å skulke jobb heller så blir aldri avhengig av WoW. Men selvfølgelig, de som ikke utøver litt selvdisiplin når det kommer til spilling, ender de selvsagt fort opp fremfor skjermen i timer etter timer. Restriksjoner er gode saker det, selv om du er myndig. Er 23 og slipper unna dette for jeg gjør det automatisk uten å tenke på det. Driver heller med andre småting når jeg kjenner at trangen sniker seg inn. Trene litt, gå en tur, vaske bil, hus. Alltid noe annet å gjøre enn å spille WoW.
Hoon Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kan godt sitte time etter time, men da har jeg time etter time til og sitte der, venner og familie kommer først akkurat som alle andre hobbyer, når jeg raider planlegger jeg uka mi med dette i hodet, akkurat som jeg planlegger tid til trening, venner, famille, tiden hvor spill er noe meningsløst, og blir sett på som og kaste bort tiden er over. Dataspill er en hobby på lik linje med modellfly og samle på frimerker. Trenger du en hobby, begynn og spill wow, kansje treffer du noen nye venner og `)
Lysestaken Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Droppet vel en mattekveld for å spille engang, og to telefosamtaler. Tror det er alt. Spiller bare om kvelden uansett, så rekker ikke å bli så oppslukt... Men i sommerferien ble jeg litt hekta. Hehe, alle var borte, så jeg hadde ikke så mye annet å gjøre. Er med i et guild hvor det ikke er noe stress med å levele opp (synes jeg), så føler ikke at jeg bare MÅ "dinge" hver dag. Noe som er bra, siden jeg blir ganske fort lei av WoW når jeg spiller for lenge. Tror egentlig de fleste greier å ha et sosialt liv samtidig som man spiller WoW (og andre spill). Man kan bli avhengig av TV, vet dere. Et TV-program kan styre livet ditt en stund...off topic, sorry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå