Sigga Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Asj, glemmer alltid å se på det:( Er det bedre enn Nerd som gikk på NRK 2?
ttt Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Er det bedre enn Nerd som gikk på NRK 2? ja. einaste fordelen med nerd var at det var lengre (kanskje litt for langt?)
ErlendRU Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 syns det var bra jeg...så på de fleste programma i fjor(hvertfall en del av dem) også..
Pastor Lorentzen Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Helt tragisk program. De viste 1 sekund av nye oddworld spillet som fikk terningkast 6 . Satt i sofaen og gledet meg til å se mer om dette spillet men neida ...de måtte heller sende noen tåpelig sketsjer. Det er mulig du har lese- og skrivevansker og ikke fikk med deg den svære teksten på skjermen der det stod LES HELE ANMELDELSEN På VÅRE NETTSIDER WWW.SPILLMAGASINET.NO Endret 8. mars 2005 av Pastor Lorentzen
Tahiro Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Helt tragisk program. De viste 1 sekund av nye oddworld spillet som fikk terningkast 6 . Satt i sofaen og gledet meg til å se mer om dette spillet men neida ...de måtte heller sende noen tåpelig sketsjer. Det er mulig du har lese- og skrivevansker og ikke fikk med deg den svære teksten på skjermen der det stod LES HELE ANMELDELSEN På VÅRE NETTSIDER WWW.SPILLMAGASINET.NO Så hva er poenget med programmet da hvis man kan bare lese anmeldelsen ? Poenget var at jeg ville SE filmklipp fra det som de gjorde med alle andre crappy spillene. Når de gir det terningkast 6 så må de da være LITT interresert i å vise litt mer . So take a chill pill aiiight !
Bear^ Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Helt tragisk program. De viste 1 sekund av nye oddworld spillet som fikk terningkast 6 . Satt i sofaen og gledet meg til å se mer om dette spillet men neida ...de måtte heller sende noen tåpelig sketsjer. Det er mulig du har lese- og skrivevansker og ikke fikk med deg den svære teksten på skjermen der det stod LES HELE ANMELDELSEN På VÅRE NETTSIDER WWW.SPILLMAGASINET.NO Så hva er poenget med programmet da hvis man kan bare lese anmeldelsen ? Poenget var at jeg ville SE filmklipp fra det som de gjorde med alle andre crappy spillene. Når de gir det terningkast 6 så må de da være LITT interresert i å vise litt mer . So take a chill pill aiiight ! Helt enig. De ga spillet terningkast 6 men forklarte ikke hvorfor de ga spillet det terningkaste. Dessuten var filmsnurtene til spillet alt for kort. Den lengste filmsnurten de viste var fra Gudfar spillet (som jeg gleder meg noe så SINNSYKT til). Synes programmet fokuserer for mye på 1 gruppe, nybegynnerne. Hvis programmet kunne fokusere på alle grupper, da tror jeg det hadde vært et bra program. Dessuten, hva var pointe med hele den lange vitsen om kø og venting, bare for å komme frem til mobilspill, kunne de ikke bare sakt at mobilspill var en fin tidsfordriv, og heller brukt den korte tida de har på noe informativt om spill. Nei, i mine øyne var dette meget dårlig, og jeg blir ikke akkurat å slippe det jeg holder på med bare for å se spillmagasinet. Da setter jeg meg heller ned fremfor PCn, ladder opp gamer.no, og får siste nytt istede for 1 månders gammelt nytt.
Mr.Garibaldi Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Helt enig. De ga spillet terningkast 6 men forklarte ikke hvorfor de ga spillet det terningkaste. Dessuten var filmsnurtene til spillet alt for kort. Den lengste filmsnurten de viste var fra Gudfar spillet (som jeg gleder meg noe så SINNSYKT til). Synes programmet fokuserer for mye på 1 gruppe, nybegynnerne. Hvis programmet kunne fokusere på alle grupper, da tror jeg det hadde vært et bra program. Dessuten, hva var pointe med hele den lange vitsen om kø og venting, bare for å komme frem til mobilspill, kunne de ikke bare sakt at mobilspill var en fin tidsfordriv, og heller brukt den korte tida de har på noe informativt om spill. Nei, i mine øyne var dette meget dårlig, og jeg blir ikke akkurat å slippe det jeg holder på med bare for å se spillmagasinet. Da setter jeg meg heller ned fremfor PCn, ladder opp gamer.no, og får siste nytt istede for 1 månders gammelt nytt. Du tror ikke at du gir grunnen til hvorfor de satser så mye på gruppe 1 i slutten av innlegget ditt? Da setter jeg meg heller ned fremfor PCn, ladder opp gamer.no, og får siste nytt istede for 1 månders gammelt nytt. Du er "bortskjemt" med å få nyheter med en gang, filmklipp laster du ned lett til pcen og du har tilgang til mange tester av spillene på forskjellige nettsider. Og siden du har denne tilgangen skal det mye til for at programmet skal kunne tilby deg noe av særlig interesse. Men for nybegynnere som ikke er like vant til å bruke nettet på jakt etter spill-info har det et greit tilbud til, og det krever ikke for mye å lage.
-Teddy- Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Syns de første programmene i spillmagasinet var egentlig ille, mye trægt, men det har tatt seg opp litt! Syns det er et helt greit program som jeg gjerne ser på i en halvtime. Riktignok ikke noe for oss som pleier å få alt med en gang på nettet, men allikevel er det jo litt artig med et program og ikke en nettside og da, så får jeg heller bare akseptere at noe er gammelt nytt. Kommer nok til å fortsette med å se på det.
figure_02 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 jaja, er en ganske hardcorera gamer og for meg er spillmagasinet ganske patetisk, greit nok for de som ikke er helt "nerder" menmen....
TSP Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Nå er TV et annet type medium og et bra alternativ for de som ikke har tilgang på internett Kan sette meg ned å se på det jeg, men syns det kunne vart litt lenger, f.eks et kvarter lenger. (selv om det så vidt jeg vet ikke er et eneste program på TV 2 som har vart 3 kvarter.) En time ville vel muligens blitt litt for mye, men de kunne kanskje gått? Syns de har litt dårlig tid på seg jeg hvertfall, men det kommer jo ann på hvordan de benytter tiden også da TSP
Elendil Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jaja nokon som såg spillmagasinet idag? Synest det var ein fin vri å vise korleis du skal ungå smerte i fingrane, tunnelsyn. Men det kan nok ikkje måle seg med gamer.no og diverse. Ja som sagt det er jo eit program som skal treffe den "gjennomsnittlige" spilleren. Men det er jo eit fint tilbud synest no eg.
ttt Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 sjølvsagt så såg eg på det. dei reklamerte til og med for hw.no, så dette var ei bra episode.
Elendil Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 sjølvsagt så såg eg på det. dei reklamerte til og med for hw.no, så dette var ei bra episode. Ja! Såg at dei reklamerte for hw.no. Var vel noko sånt; besøk hardware.no for tester(brukerstester) av maskinvare eller noko sånt. Det er jo bra.
TCi Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Fikk endelig med meg dagens program. Meget stor forbedring fra i fjor. To programledere passer mye bedre. Liker også at de tar for seg en hovedanmeldelse og presser inn noen mindre sånn innimellom. Skal iallefall følge med framover.
-Teddy- Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 sjølvsagt så såg eg på det. dei reklamerte til og med for hw.no, så dette var ei bra episode. Ja! Såg at dei reklamerte for hw.no. Var vel noko sånt; besøk hardware.no for tester(brukerstester) av maskinvare eller noko sånt. Det er jo bra. "Tips: Hardware.no tester pc deler" tror jeg det stod Bare det gjorde jo episoden til den beste hittil! Høh-høh, syns programmet har blitt mye bedre, vil komme til å se på det fremover.
lilleburre Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 (endret) Syns det er bra at de endelig fokuserer på spillbransjen, Det er tross alt en stor del av underholdningsbransjen. Husker det gikk et programm på tv2 eller nrk som het: Head 2 head De brukte å ha konkuranser der de spillte Street fighter 2 mot hverandre, Den som vant fikk spillet Endret 12. mars 2005 av lilleburre
Svin Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Spillmagasinet er brukbart, men det er litt irritabelt at 50% av programlederne har liten greie på dataspill. Selv om flere av spillene som presenteres er noe gamle, er de fortsatt fint at spill har fått sitt eget tv-program. Spillbransjen er stor får i utgangspunktet altfor lite tid i mediene.
Musty Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 men det er litt irritabelt at 50% av programlederne har liten greie på dataspill. det er vel halve vitsen.. programmet er ikke laget for datanerder, men heller for "alle". Jeg syntes det er smart at de har med en som ikke er inne i "gamet" (haha). De programmene jeg har sett der det har vært bare nerder med (bl.a. nerd som gikk på nrk2) er alt for, ja hva skal man si, for nerdete? Der ble det brukt masse ord og uttrykk som de fleste ikke er kjent med, og derfor blir det uinterresant for allmenheten. Derimot i spillmagasinet har de med en person som faktisk ikke har noe greie på spill, men det betyr jo ikke at hun ikke kan more seg med spill, og faktisk komme med gode tilbakemeldinger...
MaxXRebo Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Helt ålreit program, er ikke no fast seer, men ser på hvis jeg har tid. Det eneste er at de gjerne kunne fjernet det kvinnemennesket som er med, hun trodde jo at introen på gt3 var selve spillet, jaja
Artistic.Hipster Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har sett litt på det og synes det er en grei forandring fra PC skjermen Men synes godt de kunne godt mer grundig inn på tingene de viste. Gjort programmet til 45min eller en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå