Gå til innhold

Kurt Nilsen med bakterier i halsen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge lager gørrr-kjedelige låter...

Hvis du skal ha god musikk i samme sjanger så anbefaler eg Lene Marlin's første album..

Skrevet

Liker ikke stemmen til Idol-Kurt. Den er plagsom, på et eller annet hvis. Ikke det at Kurt Valen står høyt i kurs hos meg heller.

Idol-Kurt er sikkert flink til å synge, men trenger ikke like stemmen hans av den grunn.

Skrevet (endret)
OH NOES!!!!1!ONEONE

Jeg er SKIKKELIG lei av slike etterligninger. Det er ikke kult i det hele tatt.

:)

Synd for kurt. Bryr jeg meg? Nei. :p

Endret av flodhest
Skrevet
mohaha!!!!!!! endelig en slutt på den grufulle musikken!!!!!!!!  :tease:  :w00t:

Synd på deg :roll:

Og hva prater du egentlig om TLZ? Elendig? Synes Kurt gjør det beste han kan jeg.

Kurt er tøff! Ingen protest! :yes:

Skrevet (endret)
Synes egentlig Kristian Valen er bedre enn Kurt Nilsen.

Kurt Nilsen er vel egentlig den eneste Idol-vinneren som har slått skikkelig gjennom (så godt som det kan gjøres ihvertfall).

Ja fy f*** han derre kjartan synger som ein hane med halsbetennelse!

Kurt synger bra! :D

Endret av Litejk
Skrevet

Kurt i Fenrik Lane er kanonbra. jeg digger rett og slett stemmen på mannen. Valen var mye morsomere da han var Sibbe og en Stavanger/Sandneskjendis

Skrevet

Angående Kristian Valen så tror jeg veldig mange har vanskeligheter med å se på han som noen seriøs artist, siden det (i mine øyne hvertfall) er humor som liksom er hans "greie"

;)

Skrevet
Og hva prater du egentlig om TLZ? Elendig? Synes Kurt gjør det beste han kan jeg.

Han har solgt sjela si for lenge siden..... gidder ikke å forklare... :shrug:

Skrevet (endret)

Sikkert all den harde festinga hans som gjør det. For et par veker siden da han hadde konsert i sogndal røykte han seg high as a motherfucker og pulte ei kjerring på dassen :!:

Endret av hingsten
Skrevet

Okay, nå er Kurt en av dem som faktisk kan synge i dette landet her. Det betyr ikke at jeg er fan av verken ham eller musikken hans, men synge? Ja, det kan han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...