StianHH Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg tar meg den frihet til å spørre om et vanskelig og faktisk ganske unødvendig spørsmål; hvilket album er ditt yndlingsalbum? Om du ikke finner ETT kan du gjerne sette opp en liste. Kanskje jeg får noen tips til ny-(for meg) musikk jeg kan kjøpe.
TLZ Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Pink Floyd - Meddle Pink Floyd - Wish You Where Here Pink Floyd - Dark Side of the Moon Dream Theater - Six Degrees of Inner Turbulence Extol - Undeceived Opeth - Damnation Opeth - Deliverance Tool - Ænima Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses Deep Purple - Machine Head Meshuggah - Nothing The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Samtlige er kvalitetsalbum etter mitt syn. Endret 4. mars 2005 av TLZ
Midnight_walker Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Min liste: Rammstein - Reise, reise Metallica - Load Nightwish - Angels fall first Nightwish - Wishmaster Mortification - Scrolls of the megilloth
hylo Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Opeth - Damnation Opeth - Deliverance Susperia - Unlimted Death - Symbolic Death - Individual Thought Patterns Death - The Sound of Perseverance Slayer - Reign In Blood Slayer - Seasons In The Abyss Slayer - South of Heaven Testament - Practice What You Preach Blood Red Throne - Monument Of Death Crystopsy - None So Vile Darkthrone - Under a Funeral Moon Grimfist - Ghouls of Grandeur Immortal - Sons of Northern Darkness Morbid Angel - Altars Of Madness Sepultura - Roots Tool - Lateralus Zyklon - Aeon
Acrid Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Meshuggah - Nothing Devin Townsend - Terria Fredrid Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within Strapping Young Lad - City Björk - Homogenic Red Harvest - Sick Transit Gloria Mundi
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Old - The Musical Dimension of Sleastak Miranda Sex Garden - Suspiria Primus - Sailing The Seas Of Cheese Endret 4. mars 2005 av Nisje Olm
Daniel Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 RAGE - From The Cradle To The Stage Metallica - ...And Justice For All The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 1. Nightwish -> Oceanborn 2. Sirenia -> An Elixir For Existence 3. Nightwish -> Wishmaster
JR Ewing Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tool - Ænema Radiohead - The Bends The Mars Volta - De-loused In The Comatorium Blood Brothers - Crimes Charta 77 - Tecken I Tiden KoRn - KoRn Eller noe sånnt.. edit: Prøvde å korte ned listen. Endret 8. mars 2005 av aero^^
A.J Green Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 The Mars Volta - De-loused In The Comatorium Virker jo forbanne populært, må se hva dette er forno'
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Ojjojjoj, jeg glemte å nevne Imbalance -> Burial Of Consciousness. Det er egentlig en demo, men hvem bryr seg?...
:utakt Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Må lage liste, gitt. Det er for mye god musikk i verden. I vilkårlig rekkefølge: Dream Theater - Awake Opeth - Still Life Pain of Salvation - Remedy Lane Transatlantic - SMPT E Porcupine Tree - Stupid Dream Blackfield - S/T Alle disse anbefales varmt. Sjekk ut Blackfield! Blackfield
Skurupu Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Pantera - Vulgar Display of Power Sterk andreplass: Slayer - Reign in Blood
<BøNilzen> Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Den beste musikalske investeringen du kan gjøre er å kjøpe ACDC - Bonfire. Edit: Dette er jo egentlig ikke et album i den forstand men.. Endret 4. mars 2005 av <BøNilzen>
kaiern Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Vanskelig... The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Pink Floyd - Dark Side Of The Moon Pink Floyd - Wish You Were Here Pink Floyd - Meddle Led Zeppelin - I, II, III, IV Tool - Undertow A Perfect Circle - Mer De Noms Thomas Dybdahl - That Great October Sound Rush - 2112 Opeth - Damnation Noe sånnt.. Endret 4. mars 2005 av kaiern
Shimano Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Noen av mine definitve favoritter. Teenage Fanclub - Grand Prix Peter Gabriel - Us Depeche Mode - Violator Tør påstå at det ikke er en eneste dårlig låt på noen av de 3 albumene ovenfor Har linket til Amazon (med brukerreviews) for hvert album. Endret 4. mars 2005 av Shimano
Dorian Gray Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 The Clash - London Calling The Mars Volta - De-loused Barenaked Ladies - Gordon og Stunt Kaizers Orchestra - Ompa til du Dør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå