Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg kunne kommet med på et arrangemang som Op. Irene så skal jeg ALDRI, ALDRI mer forlange noe..

Jeg hadde seriøst gått i kjærka i 2år bare for å komme med på det ass!

Noen som har vært på Berget? Vi vurderer å dra dit til neste år, lurer litt på hvordan det er der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både Irene og Berget har som de fleste store spill en del juksing.

SOAK hadde et 5-6 mans Force Recon team med i fjord, og det var etter som jeg har forstått verdt truen og litt til.

Skrevet

Sikkert Berget...

Hva mener du med en del juksing?

Altså hvis jeg ser at noen har på seg en skuddsikker vest, så skrur jeg bare over til FA (400fps) og stopper ikke før de skriker død mann liksom.... Hater folk som cheater!

Skrevet (endret)

Hehe, glemte å legge ut bilder, var for opptatt med å... øh, ja...

m60_3.jpg

m60_1.jpg

m60_2.jpg

Beklager at bildene er så dårlige, men orket ikke å gå ut nå.

Skal fikse bedre bilder i løpet av helgen.(skal prøve å få noen in-game bilder også)

Endret av Gandalf the Grey
Skrevet

Sexy er den ja, men fy fa*n så tung den er. Jeg får vondt i armene bare av å se på den :p

Men ellers er den knallbra, ikke en eneste knirk i våpenet. Alt er solid metall eller fibernylon.

+ og -:

+ Utrolig realistisk

+ Ingen knirk

+ Stor kulekapasitet(rundt 5500)

- Tung

- Dårlig kvalitet på carry handle(det er stål, bare meget dårlig kvalitet, må nok byttes ut med RS etterhvert)

Ellers så liker jeg ikke plasseringen på box-maget heller, men det kan ikke VFC noe for da de bare har kopiert SACO :p

Har skutt rundt 1000 skudd med den i dag, å den er virkelig digg, litt misfeeding pga. batteri(jeg har 8.4, mens VFC anbefaler 9.6-10.8 batteri) men det gjør ikke så mye, om man holder inne knappen et par sek så meier man ned det meste uansett :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...