Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Para løpet er så kort, at de mister den lille nøyaktigheten en M249 har.

er ikke lange avstandene som skal til før du vil merke det korte løpet(tenker RS) desuten linger den mer på FN minimi hivs man har parastock og tar av heatshielden

PS. hvor er de bildene fra?

Endret av gunfreak19
Skrevet

nei, du lader BB's under løpet, du får vel 40+ eller i den, så fyller du gass inn i selve våpenet, og pumper for å lade, den skyter 3 og 3. så du får vel 16 skudd eller noe før du må helle på flere BB's

Skrevet
Para løpet er så kort, at de mister den lille nøyaktigheten en M249 har.

er ikke lange avstandene som skal til før du vil merke det korte løpet(tenker RS) desuten linger den mer på FN minimi hivs man har parastock og tar av heatshielden

PS. hvor er de bildene fra?

6736764[/snapback]

Joda, stemmer jo det.

Bildene tror jeg er fra MP.net, men jeg husker rett å slett ikke(har alt for mange bilder av M249 liggende på harddiscen :p )

Skrevet

Nå hjelper jo ikke løpslengde på presisjon (med mindre det er så stor størrelseskontrast at FPSen minskes om du stapper i et mindre løp)

Men den skyter kanskje noen meter lenger med MKII løp, ja.

Skrevet (endret)

G&P M203 FTW!

Men hvorfor valgte du ris festet versjon?

EDIT: Hæ? Vært registrert siden '03 men ikke besøkt den kozete tråden vår før nå.. :(

Endret av Kyrre (GHL)
Skrevet

Regga kontoen for HW.no, har aldri sett tråden får nå! :cry:

RIS fordi jungle versjonen er wobble2k7, samt det er kjekt å ha muligheten til å fjerne den fort.

Skrevet

Og jeg fortsetter mitt evinnelige gnål om P90:

Om jeg slenger på 350 fp/s-oppgraderinga til Redwolf, vil da da være en god eller bortkastet investering å bruke 47$ på et "presisjonsløp"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...