Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til enkelte studier gis det kjønnspoeng. Poengene gis i primærvitnemålskvoten.

-...

-siv.ing.-studiene ved Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (NTNU), unntatt industriell kjemi og bioteknologi og arkitektstudiet

 

...noe som betyr at jeg får to ekstrapoeng. Jippi! Men jeg trodde ind.øk hadde nesten like mange jenter som gutter, derfor synes jeg det er rart at det er kjønnspoeng til jenter. Men samme det, bare jeg får det så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Til enkelte studier gis det kjønnspoeng. Poengene gis i primærvitnemålskvoten.

-...

-siv.ing.-studiene ved Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet (NTNU), unntatt industriell kjemi og bioteknologi og arkitektstudiet

 

...noe som betyr at jeg får to ekstrapoeng. Jippi! Men jeg trodde ind.øk hadde nesten like mange jenter som gutter, derfor synes jeg det er rart at det er kjønnspoeng til jenter. Men samme det, bare jeg får det så er jeg fornøyd!

 

betyr vel at kvoteringen funker det? noen linjer burde kanskje fått flere jentepoeng. kyb kunne sikkert hatt ti-tjue uten problemer:)

Lenke til kommentar
Når en skal ettersende karakterer til fagene en har hatt på vårhalvparten. Skal viemålet også sendes da, eller holder det med karakterenne. De har nemmelig ikke sendt ut karakterer og vitnemål enda, og fristen og ettersende er første. Har fått skrevet ut karakterenne, meg glemte vitemål, om det går an og få skrevet ut tidligere.

 

Når fristen er 1.6 så går det ann å sende det den 30.5? Det skal sendes innen fristen, ikke være framme den datoen?

Du må sende en kopi vitnemålet. Karakterutskriften holder (for all del) ikke. Husk at kopien av vitnemålet må ha "rett kopi"-stempel og underskrift av en offentlig tjenestemann.

 

Du kan også sende vitnemålet elektronisk på Samordna opptaks websider. Det er jo mye lettere.

Lenke til kommentar
betyr vel at kvoteringen funker det? noen linjer burde kanskje fått flere jentepoeng. kyb kunne sikkert hatt ti-tjue uten problemer:)
Kvotering "funker" ikke, ut fra definisjonen av det. Kvotering innebærer å gi en plass til noen som er mindre kvalifiserte, på bakgrunn av andre irrelevante egenskaper. Det er ikke noe jeg regner for å "fungere".

 

 

Merkelig nickname for ei jente forresten.. jeg trodde matthew var et guttenavn? Uansett, flott for deg om du kommer inn.

Lenke til kommentar
Når ble dette en "jeg har søkt høyere utdanning og gidder ikke bruke samordnaopptak.no til å finne ut hva jeg skal gjøre, kan noen fortelle meg det?"-tråd?

 

(Unge) Gløshaugere eier jo ikke kapasiten til å inndrive informasjon på egenhånd!

 

(Sånn, der var tråden back to normal ;))

Endret av CAT0
Lenke til kommentar
Når ble dette en "jeg har søkt høyere utdanning og gidder ikke bruke samordnaopptak.no til å finne ut hva jeg skal gjøre, kan noen fortelle meg det?"-tråd?

 

(Unge) Gløshaugere eier jo ikke kapasiten til å inndrive informasjon på egenhånd!

 

(Sånn, der var tråden back to normal ;) )

:p

 

Og dragvollinger sender søknader på lykke og fromme uten å i det hele tatt prøve å regne ut hvor mange poeng de har   :cool:

Lenke til kommentar
Følte fysikk 1-eksamen gikk bra, men fikk C. Er det verdt å klage? Hvor mange prosent av klagene innfris? Og hvordan går jeg fram?

Når du klager, blir du vurdert på nytt, og karakteren du får da er endelig.

Du finner klageskjema ved å søke litt på ntnu sine sider/innsida, regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...