Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det der er sjansen for å få D når man strøk, eller?

Jeg skaffet ligningene, så da er vel det minste du kan gjøre å regne det ut selv ;)

Endret av _Viper_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det der er sjansen for å få D når man strøk, eller?

Jeg skaffet ligningene, så da er vel det minste du kan gjøre å regne det ut selv ;)

0,00121

Kan det stemme?

Skrevet
Godt fornøyd med matte 1-karakteren, som ble B. Jeg hadde forberedt meg på C egentlig.

Ironisk nok forventa jeg B på diskre, men fikk C. Litt speilvendt, men ok. Mulig jeg kommer til å klage på diskre-karakteren, men får se. :p

Hei. Gratulerer med bra resultater. Nå som du er ferdig med eksamen er kanskje hjernen klar for å lære seg et par nye ting. Se på disse to linkene: diskré og diskret.

Ha en ellers fin helg.

Skrevet
To spørsmål: Finnes det en linje for bachelor i maskiningeniør på NTNU?

Det er vel ingen bachelorgrader i maskin. Master (Siv. ing. ) eller ingenting.

Skrevet

Oppfriskningskurs er vel noe man tar i f.eks. matte og/eller kjemi, er det ikke? En ukes repetisjon av VGS-pensum? Mens forkurset tar et halvt eller et helt år, og er beregnet på yrkesfaglig utdannede som vil bli ingeniører?

Skrevet
Godt fornøyd med matte 1-karakteren, som ble B. Jeg hadde forberedt meg på C egentlig.

Ironisk nok forventa jeg B på diskre, men fikk C. Litt speilvendt, men ok. Mulig jeg kommer til å klage på diskre-karakteren, men får se. :p

Hei. Gratulerer med bra resultater. Nå som du er ferdig med eksamen er kanskje hjernen klar for å lære seg et par nye ting. Se på disse to linkene: diskré og diskret.

Ha en ellers fin helg.

mat_2ACV07_3.jpg

Skrevet
Som nevnt tidligere å tråden er det forkurs på NTNU. De som er beregnet for førsteårsstudenter kalles oppfriskningskurs.

Nei, NTNU har ikke forkurs.

Skrevet
Som nevnt tidligere å tråden er det forkurs på NTNU. De som er beregnet for førsteårsstudenter kalles oppfriskningskurs.

Nei, NTNU har ikke forkurs.

de har dog oppfriskningskurs, som jeg og andre postere har påpekt. Varer i en uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...