Gå til innhold

Har longhorn blitt lansert?

bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microsoft har annonsert at Longhorn ikke vil bli ferdig før tidligst 2006, så det er fortsatt en god stund til en endelig utgave blir tilgjengelig.

• 2 uker senere...
Skrevet
Den alpha versjonen, er den gratis, el???

skulle hatt et nytt OS til ene datan her....

Ikke gratis og ikke lovlig :)

Den er nok ikke stabil nok til at du burde skifte til den.

Skrevet
I morgen (16.03.05) kommer Longhorn Beta 1 Milestone 9 som er en intern betaversjon!

Og den kommer til å forbli intern i ca 20 minutter før noen har lekket den og halv über-haxxor-verden har den...

Skrevet

Etter det jeg har skjønt er Longhorn en software nazist, den krever internett tilkopling, dette er det nyeste nye innen Microsoft sitt Anti-Vanlige-Folk® kampanje, en likhet de nå deler med Valve(steam) og Sony(de som misliker komprimert musikk)

Skrevet

Hei!

Longhorn kommer til å bli enda mer krevende enn xp, hvorfor det egentlig? Har hørt at Longhorn har en slags piratkopi-spere som unngår at folk kan bruke cracka program o.l., noen som vet om dette stemmer? I såfall kommer det nok kanskje til å bli lansert diverse program fra "crack-grupper" som setter en stopper for dette, som sikkert ikke er så glad for dette?!

På forhånd takk for svar :)

Skrevet

Jeg kjenner en som har Longhorn instalert og bruker det, veldig fin design, men det er bare en beta så Longhorn har en del bugs enda.

Tipper han har en pirate værsjon da :hmm:

Skrevet
Jeg kjenner en som har Longhorn instalert og bruker det, veldig fin design, men det er bare en beta så Longhorn har en del bugs enda.

Tipper han har en pirate værsjon da :hmm:

Han har det ja :tease: Det er jo bare en intern betaversjon så langt!

Skrevet
I morgen (16.03.05) kommer Longhorn Beta 1 Milestone 9 som er en intern betaversjon!

Og den kommer til å forbli intern i ca 20 minutter før noen har lekket den og halv über-haxxor-verden har den...

Hvorfor skriver alle uber ?? Og hva betyr det ?? :blush:

Beta verjonen til longhorn kommer den i juni dette året..

Men Windows kodenavn "Longhorn" kommer ikke før 24 mai 2006 :cry:

Skrevet (endret)
Hvorfor skriver alle uber ?? Og hva betyr det ?? :blush:

"Uber" er et tysk ord som tradisjonelt betyr "ovenfor", men har i den senere tid blitt anvendt som et synonym av blant annet det ypperste og beste i et område - noe enestående. Om absolutt alle benytter det, skal jeg ikke uttale meg om, men det kan vel ses på som slang i den forstand.

Endret av aadnk
Skrevet
Hei!

Longhorn kommer til å bli enda mer krevende enn xp, hvorfor det egentlig? Har hørt at Longhorn har en slags piratkopi-spere som unngår at folk kan bruke cracka program o.l., noen som vet om dette stemmer? I såfall kommer det nok kanskje til å bli lansert diverse program fra "crack-grupper" som setter en stopper for dette, som sikkert ikke er så glad for dette?!

På forhånd takk for svar :)

Jeg tviler på at noe slikt blir implementert, jeg tror ikke MS er så dumme, men man vet jo aldri.

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...