bokhylle Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hei Kjenner en type som sier at Windows Longhorn har blitt sluppet i USA. Har det det?
Admin'c Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Longhorn er nok ikke ferdig, men betautgave er vel ute. Kan hende han har sett en slik i piratutgave
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Tviler så et sted her på forumet at det kom til å kreve ca. 2gb med ram osv. det er jo ikke veldig mange som har det.
miCro Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Microsoft har annonsert at Longhorn ikke vil bli ferdig før tidligst 2006, så det er fortsatt en god stund til en endelig utgave blir tilgjengelig.
V-by Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Var nok eb beta versjon, hr prøvd det selv, nesten ingenting som fungerer stabilt og ikkeno å satse på foreløpig
Bruun Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det var en alpha-versjon, beta-versjonene kommer i løpet av sommeren å vidt jeg vet.
Håvard Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den alpha versjonen, er den gratis, el??? skulle hatt et nytt OS til ene datan her....
Bruun Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Den alpha versjonen, er den gratis, el???skulle hatt et nytt OS til ene datan her.... Ikke gratis og ikke lovlig Den er nok ikke stabil nok til at du burde skifte til den.
Joe DiMaggio Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) I morgen (16.03.05) kommer Longhorn Beta 1 Milestone 9 som er en intern betaversjon! Endret 5. september 2008 av Sveinung
Bruun Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 I morgen (16.03.05) kommer Longhorn Beta 1 Milestone 9 som er en intern betaversjon! Og den kommer til å forbli intern i ca 20 minutter før noen har lekket den og halv über-haxxor-verden har den...
GeirGrusom Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Etter det jeg har skjønt er Longhorn en software nazist, den krever internett tilkopling, dette er det nyeste nye innen Microsoft sitt Anti-Vanlige-Folk® kampanje, en likhet de nå deler med Valve(steam) og Sony(de som misliker komprimert musikk)
_Adler_ Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 Hei! Longhorn kommer til å bli enda mer krevende enn xp, hvorfor det egentlig? Har hørt at Longhorn har en slags piratkopi-spere som unngår at folk kan bruke cracka program o.l., noen som vet om dette stemmer? I såfall kommer det nok kanskje til å bli lansert diverse program fra "crack-grupper" som setter en stopper for dette, som sikkert ikke er så glad for dette?! På forhånd takk for svar
Nessi Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg kjenner en som har Longhorn instalert og bruker det, veldig fin design, men det er bare en beta så Longhorn har en del bugs enda. Tipper han har en pirate værsjon da
Joe DiMaggio Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg kjenner en som har Longhorn instalert og bruker det, veldig fin design, men det er bare en beta så Longhorn har en del bugs enda.Tipper han har en pirate værsjon da Han har det ja Det er jo bare en intern betaversjon så langt!
loqron Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 I morgen (16.03.05) kommer Longhorn Beta 1 Milestone 9 som er en intern betaversjon! Og den kommer til å forbli intern i ca 20 minutter før noen har lekket den og halv über-haxxor-verden har den... Hvorfor skriver alle uber ?? Og hva betyr det ?? Beta verjonen til longhorn kommer den i juni dette året.. Men Windows kodenavn "Longhorn" kommer ikke før 24 mai 2006
aadnk Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Hvorfor skriver alle uber ?? Og hva betyr det ?? "Uber" er et tysk ord som tradisjonelt betyr "ovenfor", men har i den senere tid blitt anvendt som et synonym av blant annet det ypperste og beste i et område - noe enestående. Om absolutt alle benytter det, skal jeg ikke uttale meg om, men det kan vel ses på som slang i den forstand. Endret 2. april 2005 av aadnk
ATWindsor Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hei!Longhorn kommer til å bli enda mer krevende enn xp, hvorfor det egentlig? Har hørt at Longhorn har en slags piratkopi-spere som unngår at folk kan bruke cracka program o.l., noen som vet om dette stemmer? I såfall kommer det nok kanskje til å bli lansert diverse program fra "crack-grupper" som setter en stopper for dette, som sikkert ikke er så glad for dette?! På forhånd takk for svar Jeg tviler på at noe slikt blir implementert, jeg tror ikke MS er så dumme, men man vet jo aldri. AtW
Paragrafrytteren Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Kommer lOnghorn til å ha innebygget Tablet- og Media Center funksjoner, eller kommer MS til å lansere egne versjoner av dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå