monzilla Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 hehe, koste meg i mange timer med TH. Spesielt vittig å se folk sitte på toalettet. Når det gjelder Constructor, så var det alltid like gøy når kakelakker flyttet inn i husene.
Ueland Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Posten selger en oldies pakke med bla det spillet for 99 kroner
[ReXoR] Skrevet 10. mars 2005 Skrevet 10. mars 2005 Når det gjelder Constructor, så var det alltid like gøy når kakelakker flyttet inn i husene. Haha! Jeg pleier ALLTID å bygge hus på fiendens eiendom for og så la kakkerlakker løpe rundt i nabolaget deres :E
Tafsen Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Nå skal jeg ta på meg sjumilsstøvlene mine og gå over land og strand,på jakt etter en butikk som selger Theme Hospital. Makan til enkelt og morsomt spill skal man lete lenge etter. OT: (Husker de maskinene som blåste opp hodene til folk eller hva det var) Det var omvendt folk kom med store hoder og du slapp lufta ut av dei
MindTooth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 (endret) Theme Hospital (GameSpot). Theme Park (GameSpot). Edit1: (GameSpot). Endret 11. mars 2005 av Birger_Nord
Fezzer Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 det morsomte med hele spiller var når du brukte pengekode og hadde på svensk. Så roper respepsjons dama : "sjukhusforstanderen fuskar" ut over hele høytaleranlegget. Lo meg skakk ihjel første gangen jeg hørt det
DrNukem Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Ja, GENIALT spill.. synd de ikke lager slike spill lengere.. idag er det bare grafikkmotorer det går på.. hvor er det blitt av humoren? larry laffer er jo heller ikke like artig idag som han var "den gang" men, Theme Hospital fungerer jo ikke i nettverk med XP.... noen som har noen tips hvordan jeg skal få det til å fungere.. det kommer bare opp "No IPX network found" :s Hvis jeg ikke får det til å fungere via xp. da må jeg installere 98 lite lyst til det. men kunne jo prøvd å laget meg en nullmodemkabel.. men det er så mye styr.. hjeeeeeelp! noen som har prøvd Theme Hospital i Nettverk da? det er gøy! søppelbombe nabo computeren sitt sykehus!
Kurt P Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Er det rå og få tak i theme park for 50-70 kr (og da med inkl porto) et sted ? Trenger kun theme park.
Hr. Jenssen Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Er det rå og få tak i theme park for 50-70 kr (og da med inkl porto) et sted ? Trenger kun theme park. Sjekk www.Amazon.co.uk og www.Play.com. De skal ha det billig.
Zethyr Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Prøv XTTD, som er en oppdatert versjon av Transport Tycoon Deluxe. Foreta et par søk på google, så finner du nok noe. Forutsetter at du har TTD fra før, da; synes jeg huske. Legger til et par smarte funksjoner, og et par nyvinninger
sablabra Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har 2 originale cder av Theme Hospital EDIT: Noen som har testa den Network Patchen som ligger på Gamespot sin side? http://www.gamespot.com/pc/strategy/themeh...=theme+hospital Endret 13. mars 2005 av sablabra
Tafsen Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, GENIALT spill.. synd de ikke lager slike spill lengere.. idag er det bare grafikkmotorer det går på.. hvor er det blitt av humoren? larry laffer er jo heller ikke like artig idag som han var "den gang" men, Theme Hospital fungerer jo ikke i nettverk med XP.... noen som har noen tips hvordan jeg skal få det til å fungere.. det kommer bare opp "No IPX network found" :s Hvis jeg ikke får det til å fungere via xp. da må jeg installere 98 lite lyst til det. men kunne jo prøvd å laget meg en nullmodemkabel.. men det er så mye styr.. hjeeeeeelp! noen som har prøvd Theme Hospital i Nettverk da? det er gøy! søppelbombe nabo computeren sitt sykehus! Har du installert IPX?
Demonfudge Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Glem det.. Så et svar litt lenger opp Endret 15. mars 2005 av Volcov
DrNukem Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Har du installert IPX? ja, men den fant ikke ipx network :s fungerer det hos deg ? eller noen andre ?? med XP ?
aklla Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Nå skal jeg ta på meg sjumilsstøvlene mine og gå over land og strand,på jakt etter en butikk som selger Theme Hospital. Makan til enkelt og morsomt spill skal man lete lenge etter. OT: (Husker de maskinene som blåste opp hodene til folk eller hva det var) Det var omvendt folk kom med store hoder og du slapp lufta ut av dei FEIL de stakk hull på hodene og fylte dem med luft igjen, så de ble normal størelse igjen... kan legge ut screenshots hvis dere tviler...
Kurt P Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 [iC' date=13/03/2005 : 01:31] Er det rå og få tak i theme park for 50-70 kr (og da med inkl porto) et sted ? Trenger kun theme park. Sjekk www.Amazon.co.uk og www.Play.com. De skal ha det billig. http://www.play.com/play247.asp?searchtype...h&Go.x=0&Go.y=0 Men jeg kan da ikke betale kun 6 dollar for at det skal bli sendt til postkontoret i området mitt vel ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå