Gå til innhold

Theme Hospital og Bullfrog


Anbefalte innlegg

Har akkurat gjenspillet denne gamle klassikeren, for et spill! Hehe. Kjempeartig, en skikkelig klassiker.

 

Hvorfor har den ikke fått en 2er, den hadde fortjent det akkurat som Theme Park fikk en oppfølger.

 

Dette spillet er jo kjempemorsomt. Bullfrog sine spill er jo generet kjempemorsomme.

 

Noen forslag i hva jeg kan spille som er litt nyere og ligner på GENIALE Theme Hospital

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig, Theme Park og Theme Hospital tror jeg kan spilles (med lyd) dersom man bruker dosbox.

 

Videre, Theme Park (ener'n) er sinnsykt tøff! Kunne spille det time inn og time ut, samma med theme hospital :D

 

Ellers vil jeg si at Constructor er jo ganske kult :) fra 1997 eller no av Acclaim. Har manualen liggende i hylla her. :love:

 

 

Edit: forøvrig kan jeg jo også nevne at emergency er kult (Du skal styre brann/ambulanse/politi mot forskjellige scenarioer, rydde opp etter trafikkulykker, lede trafikk andre steder, plukke opp skadde, etc)

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar
Uansett sto ikke Peter Molyneux bak Bullfrog, han driver vel lionhead nå - som utga Black & White

Vel han sto vel bak Bullfrog siden han grunnla det, men jeg tror han sluttet der før Theme Hospital. Han sluttet i 1997 etter å ha gitt ut Dungeon Keeper. Bullfrog merkenavnet er ikke i bruk lenger, men det er nok EA som har rettighetene der ja. Det ble vel lagt ned under utviklingen av Dungeon Keeper 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...