Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja men hvis du hiver på litt lakk kan du jo bare vaske det vekk :roll:  but your the boss

Vet at problemet med flekker blir borte da, men jeg er litt giddalaus ;)

 

Edit: Har forsåvidt tenkt å lage til ltt større overflate i kroken om dere skjønner. Vanskelig å forklare, så om jeg skal lakke må jeg uansett vente til jeg får gjort dette. Å kanskje også litt småpussing på kantene.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

dette minner meg om den ikea reklamen er det vel, er hele rommet å alle møblene er i sånn hæslig furu..

 

men hvertfall, ble en forbedring det her, men utifra de første bildene dine så er du ikke den mest ryddige personen her på denne jord så jeg tipper om en mnd's tid så ser det like jævlig ut igjen. ;)

 

og ikke kom med den alle latsabbers yndlings unnskyldning; "genier behersker kaos." nei, du er ikke noe geni, du er faktisk bare lat! :D no offence.

Lenke til kommentar

surbz00r: Har ikke tekt på at det kanskje er bedre å ha TVn på veggen enn det er mitt på gulvet da? Kanskje det bli litt mer plass innpå rommer mitt? Gjør det noe om den er praktsik plassert? Er man lat om man ikke gjør alt så kronglete for seg?

 

Evil Knivel: Jo takk, rart hva en får til med en sirkelsag å en dremel :)

 

Fugee: Jeg hadde MANGE pauser og hadde lyst til å sette meg ned å grine flere ganger :(

 

TheMasteR: Har hatt en del plakater før (3 rettere sagt :p ) og liker det ikke noe serlig! Trøst deg med det at det ikke ser så "tre" aktigt ut i virkeligheten ;)

 

perstian: Nei, nei og atter nei! Det hadde jeg ikke gjort for alt i verden! Men noe jeg derimot kanskje skal gjøre er å ordne med litt bakgrunnsbelysning bak TV og skjerm så jeg ikke får epelepsi annfall når jeg sitter i mørket å spiller/ser på film!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
subx00r: Har ikke tekt på at det kanskje er bedre å ha TVn på veggen enn det er mitt på gulvet da? Kanskje det bli litt mer plass innpå rommer mitt? Gjør det noe om den er praktsik plassert? Er man lat om man ikke gjør alt så kronglete for seg?

neida, ta det med ro, bare terger deg. Liker forresten ikke at folk skriver navnet mitt feil - det skal være korrekt for da blir det så kult baklengs.

 

Perstian: UV-lys på rommet? Originalt. Du må flekke innpå en dimmer og så kan du ha disko...

 

edit: P-in-P: flekk innpå plakater av Ford GT. Det er serrikul bil.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
TheMasteR: Har hatt en del plakater før (3 rettere sagt :p ) og liker det ikke noe serlig! Trøst deg med det at det ikke ser så "tre" aktigt ut i virkeligheten ;)

:]

 

ser du liker film, så du kunne kjøpt en film plakat etc. ;)

Joda, filmplakater kunne vært kult det, men jeg har et par kompiser som har det og hos de har det i allefall ikke blitt noe serli + pluss at jeg hadde ikke klart å bestemme meg for alt i verden for hvilke jeg skulle slengt opp ;) ALT for mye å velge i.

 

surbz00r: Rettet på det nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...