Gå til innhold

Brent hånd som sviiiir!


srbz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aldri så galt at det ikke er godt for noe! sitter her med våt klut på hånden og tok like gjerne og vasket den skitne musmatten min! :w00t:

 

edit: skriver med venstre ja. går overraskende fort men blirendel leifer... bytta knapper på musen for å spille kabal også ;)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
versegod rykende_kaffe.. er du glad i kaffe eller?

aaa, du skulle bare visst :D

 

aldri så galt at det ikke er godt for noe! sitter her med våt klut på hånden og tok like gjerne og vasket den skitne musmatten min! 

ja da har du fått noe ut av det vertfall ;)

 

men prøv å gjøre noe som får deg til å tenke på noe annet,

f.eks. se på en film eller noe mens du har hånden i vann og godter deg med cola og pottis :D

Lenke til kommentar

Iskaldt vann er bare for å minimere skadene når de er "i ferd med å skje" liksom :p. Etterpå skal er det 20-30 min i lunkent vann.

 

Håndflata er ca. 1% av kroppsoverflaten, >10% = alltid alvorlig.

 

Blemmer = Andregradsforbrenning og da skal det ikke brukes noen salver/lotion osv.

 

Å stikke hull på blemmene = infeksjon og dritt, så ikke :p

 

Uansett skader det neppe å kontakte fastlege så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det, og fikk visst sove overraskende fort. Hånden svir ikke lenger men det er litt ubehagelig og jeg droppa en invitasjon til bowling i sted.

 

Takk for info Carl M, hadde tenkt å spørre om det å stikke hull på, men det ser ikke ut til å bli noe særlig blemme så jeg tror det ville være unødvendig uansett ;)

 

Og hadde jeg sittet med hånden i vann i hele går hadde den sikkert vært rosin enda :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...