Gå til innhold

Tone D. Aaberge Bilde Post

chil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal alle bilder man finner av denne dama(Ho er med i idol), litt flaut men blir nesten forelsket :blush:, ho er så JÆVELIG nydelig. Det er jo tragisk, men men noen bilder skader ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idol var kjekt den første gangen.

Så må jeg innrømme at jeg liker å se på de første gangene, UTROLIG mange som melder seg på, stiller opp og ikke minst driter seg ut.

Men ja, Tone er UTROLIG vakker. Ingen kan legge skjul på det.

Skrevet

Det er sant at de mest underholdene programmene gjerne er de første der folk driter seg ut ;)

Så utvikler det seg til de virkelige talentene som også er verdt å se på

Skrevet
Det er sant at de mest underholdene programmene gjerne er de første der folk driter seg ut ;)

Så utvikler det seg til de virkelige talentene som også er verdt å se på

Du sier noe der, Frekkas! ;)

Skrevet

Hehe, denne topicen måtte jo komme..

Men hun fortjener det, hun er fin! (Vet forresten ikke helt om det er noe å hige etter, det å bli avbildet på et nerdeforum :ermm: )

Tone, det nye norske idolet?

Skrevet
Tone, den nye Sandra?

Virker slik med alt oppstyret her

Husker ikke hvordan sandra sang, men Aaberge var i alle fall av de som sang minst falskt i gårsdagens program. Hun sleit jo kanskje litt noen steder, forresten. Men dette er det andre idol-programmet jeg ser elns, så jeg har ikke så mye å sammenligne med da. Hun vinner sikkert ikke.

Håper egentlig litt på "Jåoronn", for hun har så utrolig morsom dialekt og væremåte :D

Skrevet

Hun er jo vanvittig skjønn. :love::love:

(Ok, dette er litt flaut, men jeg kjøpte Her&Nå for å scanne inn bildene som var av henne der. :blush: Skal se om jeg får lagt de opp senere.)

post-63-1109420179_thumb.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...