Gå til innhold

Flere her som har spillt ALT for mye WOW!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lvl 34 troll shaman på warsong. Jobber hver ukedag så får ikke spilt så mye. Men nå skal jeg ha fri på mandag og tirsdag så satser på å komme meg til 40 ganske kjapt.

En UD mage ble 60 for et par-tre dager siden. Vet ikke åssen det står til med alliance.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg begynte idag, kjøpte CE :cool:

er lvl 4 :w00t: halveis til 5 :p

men går det an å lvle Pet'en din ? jeg har en Zergling. Muhaha.

Går ikke an å levle non-combat pets som zerglingen din er. Hvis du er hunter kan du temme dyr på lvl 10 og de vil gå opp i level etter hvert.

Skrevet

Jeg har ikke gjort annet enn WoW siden det kom ut nesten :dribble:

Lv 42 Paladin på Burning Legion.

Var moro å se hvordan Anir hadde utviklet seg i løpet av mine timer med søvn hver natt :)

Skrevet (endret)

Med tanke på den noe ekstreme prisen på råvarer på AH i det siste var det første jeg tenkte når jeg gikk forbi en dør merket "Lintøy" i går: Loot!

:blush:

Endret av E-Ton
Skrevet
når jeg skal spørre om alderen til folk, spør jeg åssen lvl de er på...  :ermm:

Det gjorde jeg og her forleden, i RL da. Skremmende

hva ble resultatet?

Skrevet (endret)

er 45, synes ikke jeg spiller spesielt mye.

Edit. Wrain ja, han hadde visstnok epic mount i FB også. Gal mann. En god del folk på 57+ i alliance også. Høyeste i mitt guild er 58.

Endret av Pinnella
Skrevet

Jeg er level 18, halvveis 19 Orc Shaman :) Begynte i går :D Har 21 timer og 46 minutter spilletid. De siste 46 minuttene har gått med på å løpe rundt og få folk til å signe guild charten :)

Om noen vil joine guilden, /w Sneglen @ Deathwing :D

Skrevet

Med så stort og fint guild som dere har burde ikke det være noe problem. Vi har flere 30+ som ikke har problemer, og da går flere solo. Det begynner å pepres løs på utpostene våres i Contested Areas nå, men det går så bra så =)

Skrevet
Med så stort og fint guild som dere har burde ikke det være noe problem. Vi har flere 30+ som ikke har problemer, og da går flere solo. Det begynner å pepres løs på utpostene våres i Contested Areas nå, men det går så bra så =)

Hehe sant det!

Men etter jeg oppdaga at det er noe som heter Arathi Highlands og Hillsbrad, så ble saken helt annerledes. Grinde litt der til Stranglethorn blir litt enklere ;)

Skrevet
Edit. Wrain ja, han hadde visstnok epic mount i FB også. Gal mann. En god del folk på 57+ i alliance også. Høyeste i mitt guild er 58.

Riktig, riktig. Så den hvite raptoren hans i FB. :)

Jeg tror at Ravencrest er en av de mest "høylevelbefolkede" serverene i hele EU.

Var vel ca 7-8 stk som jeg så i går som var level 60 på alliance.

Skrevet
Spille for mye? Ja altfor mye! Over 6 dager allerede. Har vært borte fra jobben med ødelagt bein, og mat kan bestilles. Er likevel ikke høyere en lvl 28 med min Orc Rogue. (Mortheus på Silvermoon btw)

Har kost meg mye med å øke skill I engineering. (210, yaaay) :p

Ps: Er det for mye, dersom man har det veldig gøy hele tiden?

Haha, jeg traff på deg i dag morges! Du tuslet rundt i Elwynn og ganket NPC'er! Måtte jo ha en hel gjeng for å finne deg =p

Fikk nesten dårlig sammvittighet når jeg slo siste spikeren i kista di rett sør for Lumber Camp'en ;)

(Nick: Silverania btw)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...