Gå til innhold

Hva ville du betalt for denne? 1,3GHz duron...


Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg har tenkt å selge denne på en nettauksjon:

 

-MSI KM2M Combo-L

-AMD Duron 1,3GHz /m vifte

-40GB harddisk

-Et lite kabinett

-16x CD

-52x CD

-GeForce ti4600

-256mb RAM

-17" CTR med innebygde høytalere

-Windows 98 SE installert

-OpenOffice hvis det er ønskelig.

-Mus og tastatur

-300W PSU

-Sound Blaster Audigy

 

Hvilken nettauksjon er anbefalt? Kan jeg legge ut på 2stk uten trøbbel?

 

edit: Glømte lydkort og hadde for treig CD

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør få mer enn 1000 kr for dette. PCen er helt grei for folk som ikke skal spille. Duger i massevis til Office, surfing, Mp3, Divx, P2P og stort sett alt bortsett fra spill, rendering og videoredigering.

 

Slik verdsetter jeg komponentene:

 

HK+CPU 500 kr

40GB harddisk 200 kr

kabinett 200 kr

CD-spillere 100 kr

GeForce ti4600 400 kr

256mb RAM 200 kr

Skjerm 400 kr

Mus og tastatur 100 kr

300W PSU 200 kr

Lydkort 200 kr

 

Det skulle bli 2500,- det! Så hvis alt er helt og pent bør du kunne selge dette til f.eks "eldre ektepar" for en grei sum. Og jeg mener de får god valuta for pengene.

 

Om jeg ville kjøpt pc'n din er en annen sak...

Lenke til kommentar
Bør få mer enn 1000 kr for dette. PCen er helt grei for folk som ikke skal spille. Duger i massevis til Office, surfing, Mp3, Divx, P2P og stort sett alt bortsett fra spill, rendering og videoredigering.

 

Slik verdsetter jeg komponentene:

 

HK+CPU 500 kr

40GB harddisk 200 kr

kabinett 200 kr

CD-spillere 100 kr

GeForce ti4600 400 kr

256mb RAM 200 kr

Skjerm 400 kr

Mus og tastatur 100 kr

300W PSU 200 kr

Lydkort 200 kr

 

Det skulle bli 2500,- det! Så hvis alt er helt og pent bør du kunne selge dette til f.eks "eldre ektepar" for en grei sum. Og jeg mener de får god valuta for pengene.

 

Om jeg ville kjøpt pc'n din er en annen sak...

nå tuller du?

 

din pris:

cd spiller 100,-

harddisk 200,-

PSU 200,-

mus og tastatur 100,-

 

ny pris:

cd 131,-

harddisk 40gb 390,-

psu 295,-

mus og tastatur 95,-

 

dette er priser fra sjapper rundt omkring..

Lenke til kommentar

Tuller ikke. To (trege) cd-spillere kan selges for 50,- per stykk. Harddisken går for halv pris av ny (den hadde jeg gjerne kjøpt selv til serveren min)

Billigste tastatur/mus i prisguiden går for 199 kroner, hvor finner du et sett til 95,- og hva slags kvalitet tror du dette har?

PSU er ikke akkurat noen slitedel, så et brukt 300w PSU hadde jeg gitt 200 kr for hvis jeg trengte et.

Endret av hsiverts
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0
Tuller ikke. To (trege) cd-spillere kan selges for 50,- per stykk. Harddisken går for halv pris av ny (den hadde jeg gjerne kjøpt selv til serveren min)

Billigste tastatur/mus i prisguiden går for 199 kroner, hvor finner du et sett til 95,- og hva slags kvalitet tror du dette har?

PSU er ikke akkurat noen slitedel, så et brukt 300w PSU hadde jeg gitt 200 kr for hvis jeg trengte et.

Er ikke to trege ,men en :) Glømte at det var 52x

Lenke til kommentar
Tuller ikke. To (trege) cd-spillere kan selges for 50,- per stykk. Harddisken går for halv pris av ny (den hadde jeg gjerne kjøpt selv til serveren min)

Billigste tastatur/mus i prisguiden går for 199 kroner, hvor finner du et sett til 95,- og hva slags kvalitet tror du dette har?

PSU er ikke akkurat noen slitedel, så et brukt 300w PSU hadde jeg gitt 200 kr for hvis jeg trengte et.

om du går f.eks på clas ohlson, smartclub eller andre steder er det ikke noe problem. ett standard tastatur koster 50lappen og ei mus 45. dattra mi har hatt det i over ett halvt år nå og der får det ikke mye kjærlighet..

 

med tanke på psu dumper bl.a datakjeden de billigste "300W" for 195,-.. og da får du garanti..

 

når det gjelder disk kan du få mine to gamle 60gb for 200,-... de er jaggu ikke verdt mer.. mulig de ikke tåler turen i posten engang, vanedyr som elektronikk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...