Gå til innhold

Qxl.no - Regler er til for å brytes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuste litt rundt på qxl for å se om jeg fant noe gøy til de 3 xboxene mine.

Da kom jeg over en annonse fra en person som solgte:

• Et spill for 50kr.
  • 2 spill for 80kr.

Tenkte selvfølgelig at dette var gamle og brukte spill, men fikk et sjokk da jeg så annonsen. Selgeren har forresten 25 stjerner i boken:

link til auksjon

19/2/2005 13:27  Spørsmål fra Slink    (23) 

Du er klar over at det er FORBUDT å selge backup/brente spill?! 

19/2/2005 15:53 Svar fra selger

Ja. 

:!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo latterlig.

Klippet fra auksjonen:

Du vet du kan bli politianmeldt for dette og få noen pene bøter? 

20/2/2005 10:06 Svar fra selger

Tja! Tenkte ikke over det da jeg la ut annonsen. Angrer ltt hvis det er sant det du sier.

Skrevet
Er ikke verre enn å tipse qxl om auksjonen det?

Har tipset dem om det.

Men tviler på at de reagerer, har sagt ifra om folk som selger xboxer smekkfull av filmer og spill før, hvor de tilogmed sier at de har lastet de ned, men det skjer ingenting :)

Skrevet

Hindrer tydligvis ikke folk fra å by heller :ermm:

Men når sant skal sies, så hadde jeg også en kompis som drev med noe lignende da han var 14 :p

(og før noen gidder å poste poster som sier kompis du liksom ha ha...så var det faktisk det )

Skrevet (endret)
20/2/2005 09:09  Spørsmål fra crasha_no45    (3) 

du vet du kan bli politianmeldt for dette og få noen pene bøter? 

20/2/2005 10:06 Svar fra selger

Tja! Tenkte ikke over det da jeg la ut annonsen. Angrer ltt hvis det er sant det du sier.

:lol:

Den var jo ganske ålreit, da. Tipper dette er 13 år gamle Ole som nettopp har lært seg å brenne spill med DVD-brenner'n til pappa eller noe kanskje?

Edit: Håper hvertfall at det er tilfelle. :)

Endret av [ReXoR]
Skrevet

Noko i den duren ja. Eg lasta ned musikk på ISDN, brant dei ut og solgte :lol:. Vart lei ja...gjekk ikkje lange tida før folk fekk det til sjølv.

Er masse reglar som blir brutt på QXL, så det er ikkje noko nytt fenomen.

Skrevet
Jeg anmeldte flere auksjoner fra en spesifikk selger på qxl. Da jeg visste at utstyret var stjålet. Men det skjedde jo ikke noe :/

Og hvis du stikker nedom politistasjonen og sier det, kjører de en Wiggum og sier no alla "Javel, jeg skriver ned rapporten her på min usynlige skrivemaskin, jeg. hum hum hum" :roll:

Skrevet (endret)

L O L. Herregud, kor dust går det ann å bli. Hadde vært så konge om han hadde fått politiet på døren :!: (selv om det sikkert er for mye å håpe på..)

Endret av brsseb
Skrevet

Hehe.. latterlig..

Han er ikke så god i matte heller ? Kan jo være han har en rar form for kvantumsrabatt som favoriserer partall (rasistisk) :!:

Sjekk prisene han har:

---------------------------------------------------

Tenk slik når du skal betale:

1 spill = 50,-

2 spill = 80,-

3 spill = 130,-

4 spill = 160,-

10 spill = 400,-

---------------------------------------

kjøper man to spill får man dem for 40 kr pr spill, kjøper man tre spill så koster det 43.3 kr pr spill.. kjøper man 4 spill så får man plutselig spillene til (hold dere fast) 40 kr pr spill! :D

Skrevet
Her er en liste over spill jeg har, slik at valget kanskje blir lettere for deg! Jeg har fått VELIG mange spørsmål om VELIG mange forskjellige spill, så jeg må begrense meg litt!

ehhh ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...