Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt og spille det!

 

Har kommet til broa i jungelen!!

 

*gå i stua og fortsette og spille* :thumbup:

Har kommet litt lenger enn broa jeg. Til noen ruiner av noe slag. Hmm..nå ble det plutselig veldig mange vakter her :p

Tar meg god tid jeg, for å bare nyte det. Men litt irriterende at man ikke kan pause tida på spillet. Hvis jeg trykker start og går for å gjøre noe annet, så går tida likevel. :dontgetit: Så ifølge spillet har jeg spilt i flere timer allerede, noe som ikke stemmer i det hele tatt.

Kameravinklingen kan være litt irriterende til tider også, men ellers så er jeg kjempefornøyd med dette spillet så langt :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PÅ Bonus på snake eater står det, sett i key disc eller noe...hva menes med det?

 

Og hvorfor får man automatisk 80% camo når man har ez gun'en framme?

 

Kasnkej et litt dumt spørsmål...men lader batteriene seg opp igjen automatisk?

Endret av TumTum
Lenke til kommentar

Lurer på i begynnelsen av spille(hakke begynnt og spille enda, jeg får vente te fredan)Spiller man Etter det "First HALO jump"? Eller er halo jump bare noe i hukommelsen til snake? pga. jeg har sett at snake ankommer(for andre gang kanskje) jungelen i en sånn jetfly lignende ting. Lurer litt på dette.

Lenke til kommentar
PÅ Bonus på snake eater står det, sett i key disc eller noe...hva menes med det?

Det er hvis du har en "camoflage" cd, så kan du antakeligvis få tak i nye drakter som ligger på cden. (Gud vet hvor man kan få tak i sånt.)

Har også prøvd å laste ned nye drakter fra internett, var egentlig ganske dårlig. Var ingen av draktene som var ordentlig seriøse, og det sto ikke hvor mye +- % i "stealth o meteret" det hjalp for.

 

Kasnkej et litt dumt spørsmål...men lader batteriene seg opp igjen automatisk?

Ja.

 

 

Fanta Boy: HALO jumpen er noe som skjer der og da, ingen flashbacks eller lignenede. Jetflyet ser du senere.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Lurer på i begynnelsen av spille(hakke begynnt og spille enda, jeg får vente te fredan)Spiller man Etter det "First HALO jump"? Eller er halo jump bare noe i hukommelsen til snake? pga. jeg har sett at snake ankommer(for andre gang kanskje) jungelen i en sånn jetfly lignende ting. Lurer litt på dette.

Hehe. Ååå, at du i det hele tatt klarer å vente med å spille når du har spillet. :p

Det hadde aldri jeg klart ;)

HALO jumpen skjer der og da ja :)

Lenke til kommentar

SPOILER

 

Noe veldig rart skjedd hos meg når jeg spilte MGS3. (Andre har sikkert opplevd dette også) men når du er i fengselet etter å ha blitt torturert så så lagret jeg kunn når jeg var i cella mi. Etter dette så spilte jeg litt til jeg møtte The Sorrow. Fighta mot han men gadd ikke mer så jeg slo av PS2 maskinen uten å ha lagret siden lsaven i cella. Etterpå når jeg loadet saven min var alt plutselig svarthvit og jeg spilte en slags samurai. whf :hmm:

Det hel eviste seg å være en drømm som Snake drømte om. Etterpå kommer det en vakt og begynner å snakke med Snake etter at han våkner opp fra drømmen sin. Andre som også har fått dette til eller? :innocent:

 

SPOILER

Lenke til kommentar
Det der var jo konge spill! :D (litt av en slutt..) Men noen som vet om det finnes flere slutter eller om det bare er en?

 

Og er det noen som hvet hvor jeg kan finne soundtracket... :blush:

Ville ikke tro at det var flere slutter. Hvordan skulle det ha gått?

 

 

Goddamn, føler meg skikkelig som en mgs ekspert nå. :dontgetit: Var jo ikke sånn før. :/

Lenke til kommentar

Ville ikke tro at det var flere slutter. Hvordan skulle det ha gått?

 

 

Goddamn, føler meg skikkelig som en mgs ekspert nå. :dontgetit: Var jo ikke sånn før. :/

Hmm, Har ingen anelse...

 

Kansjke snake...uhm...eller eva......eller....Nei..har ingen anelse :p

Lenke til kommentar
SPOILER

 

Noe veldig rart skjedd hos meg når jeg spilte MGS3. (Andre har sikkert opplevd dette også) men når du er i fengselet etter å ha blitt torturert så så lagret jeg kunn når jeg var i cella mi. Etter dette så spilte jeg litt til jeg møtte The Sorrow. Fighta mot han men gadd ikke mer så jeg slo av PS2 maskinen uten å ha lagret siden lsaven i cella. Etterpå når jeg loadet saven min var alt plutselig svarthvit og jeg spilte en slags samurai. whf :hmm:

Det hel eviste seg å være en drømm som Snake drømte om. Etterpå kommer det en vakt og begynner å snakke med Snake etter at han våkner opp fra drømmen sin. Andre som også har fått dette til eller? :innocent:

 

SPOILER

Jepp. Det er en drøm hvor du spiller en demo til et eller annet kommende Konami spill om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

hmm... har ikke spilt som samurai... må prøves når jeg kommer meg dit på european extreme, har kommet til basen etter den første brua... seriøst vanskelig å ikke bli sett. European extreme ruler gata i vanskelighetsgrad :love:

helt klart det kuleste av alle tre spillene. big boss er dritrå :p

the sorrow klarte å lure meg bra godt noen ganger... tok en liten stund før jeg forstod hva man skulle gjøre der.

og har dere sett i demo theater at man kan se alle cutscenes etter hverandre=film :thumbup:

ok... ferdig nå

 

edit: ikke helt... bare jeg som syntes at zombie camo'en er dritrå?

Endret av Standish
Lenke til kommentar
Ville ikke tro at det var flere slutter. Hvordan skulle det ha gått?

Det kan jo være som i MGS1, at hvis man rundet spillet med å redde Otacon, så fikk du en slutt. Men hvis du rundet det med å redde hun dama, så fikk du en litt annen slutt.

Hmm, mulig.

 

Spoiler

 

 

 

Kanskje du får en annen slutt hvis du ikke skyter the boss, hvis det er mulig.

 

 

Spoiler.

 

 

Standish: HVOR får du tak i den? :confused: Irriterer meg at jeg ikke har finni den.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...