Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når kan man bruke ting man får når man vinner? kanskjel litt dumt spørsmål men menP

Når man vinner? Mener du da når man har fullført spillet? De tingene kan du bruke når du starter spillet på nytt ;)

I hvertfall sånn det er med MGS og MGS2

Hmm, Fikk ingen av de tingene jeg når jeg begynte på nytt...ikke fikk jeg velge noe heller...

Lenke til kommentar
SPOILER AHOI FOR DE SOM IKKE HAR KOMMET SÅ LANGT

 

 

 

 

 

 

du finner den bak den første research labben når du fighter ocelot soldatene

 

Edit: kom gjerne med andre spesielle camos dere finner rundt omkring

Helt i starten, 1st gang man møter Ocelot?

Lenke til kommentar
Når kan man bruke ting man får når man vinner? kanskjel litt dumt spørsmål men menP

Når man vinner? Mener du da når man har fullført spillet? De tingene kan du bruke når du starter spillet på nytt ;)

I hvertfall sånn det er med MGS og MGS2

Hmm, Fikk ingen av de tingene jeg når jeg begynte på nytt...ikke fikk jeg velge noe heller...

Nå har ikke jeg fullført MGS3 da, så jeg vet ikke, men på de to første spillene så er det hvertfall sånn at når du har rundet spillet, så lagrer du, og så laster du inn igjen den savefila, og da vil det automatisk begynne fra starten.

Lenke til kommentar
Når kan man bruke ting man får når man vinner? kanskjel litt dumt spørsmål men menP

Når man vinner? Mener du da når man har fullført spillet? De tingene kan du bruke når du starter spillet på nytt ;)

I hvertfall sånn det er med MGS og MGS2

Hmm, Fikk ingen av de tingene jeg når jeg begynte på nytt...ikke fikk jeg velge noe heller...

Nå har ikke jeg fullført MGS3 da, så jeg vet ikke, men på de to første spillene så er det hvertfall sånn at når du har rundet spillet, så lagrer du, og så laster du inn igjen den savefila, og da vil det automatisk begynne fra starten.

ah...lasta ikke inn igjen den jeg,,,bare begynte på nytt ... :p

Lenke til kommentar
Når kan man bruke ting man får når man vinner? kanskjel litt dumt spørsmål men menP

Når man vinner? Mener du da når man har fullført spillet? De tingene kan du bruke når du starter spillet på nytt ;)

I hvertfall sånn det er med MGS og MGS2

Hmm, Fikk ingen av de tingene jeg når jeg begynte på nytt...ikke fikk jeg velge noe heller...

Nå har ikke jeg fullført MGS3 da, så jeg vet ikke, men på de to første spillene så er det hvertfall sånn at når du har rundet spillet, så lagrer du, og så laster du inn igjen den savefila, og da vil det automatisk begynne fra starten.

ah...lasta ikke inn igjen den jeg,,,bare begynte på nytt ... :p

Jepp, riktig det Nevnarion sa.

Lenke til kommentar
SPOILER AHOI FOR DE SOM IKKE HAR KOMMET SÅ LANGT

 

 

 

 

 

 

du finner den bak den første research labben når du fighter ocelot soldatene

 

Edit: kom gjerne med andre spesielle camos dere finner rundt omkring

Helt i starten, 1st gang man møter Ocelot?

nei... andre gangen, rett etter/før du møter EVA

Lenke til kommentar
SPOILER AHOI FOR DE SOM IKKE HAR KOMMET SÅ LANGT

 

 

 

 

 

 

du finner den bak den første research labben når du fighter ocelot soldatene

 

Edit: kom gjerne med andre spesielle camos dere finner rundt omkring

Helt i starten, 1st gang man møter Ocelot?

nei... andre gangen, rett etter/før du møter EVA

kom på det....

 

 

Men takk skal du ha. må se om jeg finner den når jeg kommer tilbake

Lenke til kommentar
lasta inn den gamle fila, spillet starta på nytt, men fikk jo ikke velge vanskelighets grad... :( Den er jo fortsatt påden jeg spillte på 1ste gang... esj

ja, litt dumt at man ikke fikk velge vanskelighetsgrad...

men husker ikke om man fikk gjøre det i mgs2 heller da... blir jo litt mystisk å starte på european extreme med mange bonus-items :!:

Lenke til kommentar
lasta inn den gamle fila, spillet starta på nytt, men fikk jo ikke velge vanskelighets grad... :( Den er jo fortsatt påden jeg spillte på 1ste gang... esj

ja, litt dumt at man ikke fikk velge vanskelighetsgrad...

men husker ikke om man fikk gjøre det i mgs2 heller da... blir jo litt mystisk å starte på european extreme med mange bonus-items :!:

Man fikk velge ny vanskelighetsgrad på MGS2. På MGS også så vidt jeg husker...

Lenke til kommentar
Damn nå har jeg spilt i over 20 timer og ikke blitt ferdig med MGS3. :dribble: Har aldri spilt et spill så lenge uten å bli ferdig med det, untaket KOTOR.

Timene tikker av gårde hos meg også, spesielt grunnet det faktum at tiden går selv når du trykker start. Går ikke an å sette tiden på pause i spillet. Så mens jeg lar spillet stå, for å gå å gjøre noe annet, så går tiden. :roll:

Lenke til kommentar
Har begynt på nytt for en god del timer siden. digger å skyte Ai'ene litt her og der, se hvordan de reagerer :p Ganske gøy å skyte våpene ut av hende deres og skremme de så de skelver.. :p

He he MGS serien er de enste spillene jeg spiller opptil flere ganger. De aller fleste spillene ligger bare i hyllen og støver. Er alltid noe nytt som skjer i MGS som du ikke fikk med deg når du spilte første eller eventuelt andre gangen. Det med å skyte våpnene og vaktene mister dem er kult å se på. De dummer seg ut som bare det. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...