Gå til innhold

Forumets fotokonkurranse, Februar 2005! Stem her!


Stem på det bildet du synes er finest  

133 stemmer

  1. 1. Stem på det bildet du synes er finest

    • Tomviktor, "Vinterfisket i Lofoten"
      7
    • Wanderlust, "Østensjøvannet i Oslo"
      2
    • Pippin79, "Ikke mitt liv"
      7
    • JonV, "Foss av sol"
      12
    • Turbodigital, "Teodor 3 dager gammel"
      4
    • gwh, "Lawrence's ettermiddagskos"
      2
    • Nikolas, "Bilde av Amund Skiri"
      2
    • F828, "Utsikt ned til min datters barnehage"
      1
    • Rogerjo, Rypa strutter av liv
      3
    • Prolixin, "Tre utover Oslo"
      7
    • Pain193, "Tur i mars i fjor"
      13
    • Fantakro, "Ulefoss sommeren 2004"
      0
    • VTW, "En død snømann"
      1
    • Lapette, "Liv!"
      2
    • Sanoj_20, "Liv på ulivsplass"
      4
    • Kverna, "Nyttårsaften 2005"
      14
    • MiCro, "Fisk"
      3
    • Rincewind76, "Mor og barn"
      5
    • dan1el, "Katt som sover"
      5
    • perah, "Playa De Las Teresitas på Tenerife"
      0
    • johsol, "Solens livgivende stråler over trollenes rike"
      12
    • berntmh, "Båter"
      0
    • rotekaizer, "To helt forskjellige liv"
      22
    • Gandalf the Grey, "Liv på Aker Brygge"
      1
    • SBS, "Solnedgang"
      0
    • Velmont, "Oxford"
      4


Anbefalte innlegg

Bildene ses her:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=369300&st=0

 

Stem på det bildet du liker best. Avstemmingen stoppes 28. februar klokken 22:00. Den deltakeren som da har flest stemmer, vinner februarkonkurransen 2005.

 

Lykke til alle sammen, og kom gjerne med kommentarer i denne tråden.

 

Samtidig kan dere jo begynne å planlegge neste måneds konkurranse. Tema er "Lek". Kreative forslag settes pris på :)

 

Generell diskusjon rundt selve fotokonkurransen kan dere gjøre i følgende tråd:

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=360673

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh! Skulle jo egentlig forsøke meg med et bilde i denne konkurransen, men så overtalte en kamerat meg til å forsøke World of Warcraft for en drøy uke siden, og etter det har dagen bare gått i en tåke av søvn, arbeid og WOW. Mest WOW, minst søvn. :)

 

Min stemme går til 'Velmont, "Oxford"' som jeg synes er et spennende bilde, selv om det skulle vært litt større. Liker den nedslitte 'arbeiderstrøk-i-engelsk-industriby'-looken.

Lenke til kommentar
Min stemme gikk til "To helt forskjellige liv". Et veldig godt bilde i mine øyne. Kan ikke si det samme om fyrverkeribildet. Det er stilig, men synes det mangler det lille ekstra.

takker, endelig en som sier rett ut akkurat det jeg tenkte om bildet mitt også. men vet ikke hvordan jeg kan gjøre det bedre :no:

Lenke til kommentar

Hm, det blei «Lapette, "Liv"» etter mykje fram-og-tilbake-gåing :p

 

To andre bilete som var tydeleg diskuterte, og som eg likte godt var «katt som sover» og

«to helt forskjellige liv». Kattebiletet var for uklårt, men flott bilete - eg tenkte liv då eg

såg det - mykje pga. tema var liv (heh) men òg pga. fargane og «softnessen».

 

Eg stemte ikkje «To heilt forskjellige liv» av di eg synest komposisjonen er litt rar, eg

synest det manglar meir luft til høgre i biletet. Kjærasteparet til høgre kjem ikkje fram,

eg måtte sjå «nøye» etter for å oppdage dei!...

 

Lapette sitt bilete synest eg var ein flott vri (av di ho heitte Liv? Ah, vel, kanskje ikkje då,

men det trudde eg) og sjølv om det eigentleg er eit enkelt bilete som ikkje er så

utruleg vanskeleg å forstå så er det flott nok. :] -- Det var ikkje nokre andre bilete

som snakka like mykje til meg.

Nokre av dei fine bileta var anten for «klisjè», eller så hadde dei ikkje motiv og

skikkeleg kopling til tema. Dei siste bileta som er igjen var for dårleg tekniske.

 

Redigert: Ahh, eller så hadde dei forstyrrande element (les: tur i mars, flott bilete - men

hekkan med den ekle blomen+blitzen. Øydela alt for meg.. Hadde sikkert stemt dette

biletet om ikkje). Forressten, eg forstår heller ikkje kvifor «fyrverkeri» får så mange

stemmer? Det er jo ikkje eit godt bilete? Det har mange sjemmande element, fyrverkeriet

er heilt utbrent og komposisjonen er så som så. - Putt kamera i karmen, sett litt lang lukker-

tid på, og trykk på knappen. Ta-da. Der har du eit heilt likt bilete. Hmhm. Jaja. :)

 

Kjeempemoro Zork! :D -- Takk! Eg har ein mykje større versjon òg. Men eg hadde

berre «Pentax Optio S»-kameraet mitt då, så det er ikkje så stort. :)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...