Gå til innhold

Msn overvåknings program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk et litt merkelig spørsmål fra en kunde idag, det var en dame i 30 åra som ville ha et eller annet slags overvåkningsprogram til MSN messenger.. greit nok tenkte jeg, det finner jeg sikkert på nettet, men så kommer problemet.. Ingen av de programmene jeg har prøvd virker med MSN messenger hvis det er noen som har erfaring med dette så hadde jeg blitt kjempeglad!

Hun bruker Windows Xp og Msn Messenger 4.6.. på forhånd takk :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg forstod det skulle hu ha et program som ikke synes.. dvs "stealth" modus.. litt tøff oppgave dette her men hvis du tar et søk på http://www.download.com etter "msn spy" så finner man en hel haug av kurante programmer det er bare det at jeg ikke har fått dem til å fungere med msn messenger v 4.6

Skrevet

thinkgeek har noen lekre saker jeg har lyst på (keyboardmonitor hardware sakene som kobles til ps/2-porten! :grin: )

ellers har du klassikeren NetBus, eller Lotus ScreenCam (LSC er ikke å anbefale -*.avi tar mye plass :wink: )

prøv sourceforge. der har de alle typer merkelige programmer (dog ikke særlig useriøst tullball)

Skrevet

Har akkurat installert det for å se hva det klarer. skremmende. men er det noen som vet hvor på maskinen det legger seg når du velger fullstendig stealth??

Skrevet

Det der så da meget skummelt ut..Tenk om noen legger det inn på en skole eller en annen offentlig institusjon. De vil jo kunne loggføre omtrent alt..

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-23 14:31, Goebbels skrev:

Har akkurat installert det for å se hva det klarer. skremmende. men er det noen som vet hvor på maskinen det legger seg når du velger fullstendig stealth??

C:windowssystem32 mener jeg å huske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...