Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et program for aa telle linjer og tegn i kildekoden til programmer (Windows)?

8505984[/snapback]

Er ikke program da, men på ung1881.no kan du sende gratis sms. Kommer litt reklame på slutten av meldingen. Det finnes også en Vista gadget som du kan sende SMS via denne siden.

8588012[/snapback]

Quoter du kanskje feil person nå :p

8588045[/snapback]

Oj... tabbe :blush:

 

Mente selvfølgelig å quote han her:

er det noen her som vet om et program man kan sende grtais sms fra?? har hørt at det er sånne prog der ute

8516785[/snapback]

Lenke til kommentar
Genial tråd!

i kveld har jeg lastet ned

Hamachi

Stickies!

den alt+space søketingen

og aMsn, men jeg synes aMsn kræsjer litt ofte desverre,men jeg vil nok beholde det grunnet faner i chatten

*mine inlegg FFS!*

8685165[/snapback]

Du får også til det med faner i chatten med Messenger Plus. Bare så du vet. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Test av 6 gratis IM-klienter, derav 1 fri (GPL):

 

Six Multi-Service IM Clients Reviewed

Posted by Zonk on Friday June 08, @07:39PM

from the trillian-for-the-win dept.

Communications Software The Internet

mikemuch writes "It's been a while since AOL stopped trying to jam third-party IM clients, and their use is now a fairly common desktop experience. ExtremeTech has posted a roundup of free alternatives to the standard IM software from the big boys — AIM, Yahoo Messenger, and MSN (now Windows Live) Messenger. The products are a mixed bag, some of them Web 2.0-based, like the excellent meebo and the ad-heavy eBuddy. Most give you combined message windows with tabs. GAIM is now Pidgin, Meetro tries to get you chatting with locals, and Trillian, now at version 3.1, remains the client to beat."

Disse IM-klientene er sikkert nevnt i tråden allerede, men det er den første sammenligningstesten jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg mente jeg så et program som gjorde at man kunne koble til mobilen med datakabelen og så få lagret alle mobilnummerene fra sim og mobilen. Genialt, for jeg gruer meg til jeg skal bytte mobil om noen dager. Kan hende det er en enkel måte å gjøre det på mobilen, men jeg er ikke så rå på sånt noe.

 

Programmet var på harddisken min som kræsja, og jeg fant det ikke igjen.

 

Hilfe! Og om noen har det så er det definitivt noe som kan være kjekt på denne supre lista.

Lenke til kommentar
Jeg mente jeg så et program som gjorde at man kunne koble til mobilen med datakabelen og så få lagret alle mobilnummerene fra sim og mobilen. Genialt, for jeg gruer meg til jeg skal bytte mobil om noen dager. Kan hende det er en enkel måte å gjøre det på mobilen, men jeg er ikke så rå på sånt noe.

 

Programmet var på harddisken min som kræsja, og jeg fant det ikke igjen.

 

Hilfe! Og om noen har det så er det definitivt noe som kan være kjekt på denne supre lista.

8899514[/snapback]

 

anbefale å spørre her. (husk å legge til mobilmerke osv.

 

ta også en rask titt her før du poster. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...