Gå til innhold

All verdens nyttigste gratisprogrammer


Jonhoo

Anbefalte innlegg

Selv har jeg tegnet medlemsskap hos nonags d6.gif, som har gratisapplikasjoner for "alt mellom himmel og jord". Men det er litt vanskelig å finne det man er på jakt etter, da søkemotoren deres er ganske primitiv og gir treff på alle ord og assosiasjoner i søkebegrepene, virker det, som.

8129263[/snapback]

Tildels enig med deg, synes for min del det er enklere å bruke Menu (software list i venstremarg) hvor ALLE program er lagt i egne kategorier;

 

Nonags Menu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finnes det et programm som kan "brenne" et spill fra en cd og inn på pc'en så jeg slipper å sette inn cd'en vær gang jeg skal spille spillet?

8242374[/snapback]

Bruk et cd-brenner program som kan brenne iso-bilder og i stedet for å brenne på cd, lagrer du til disk. Så bruker du Daemontolls eller lignende til å mounte bildet. Husker ikke sikkert, men muligens Deepurner fikser saken. Husk at du sannsynligvis må legge inn en No-cd crack også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

et godt gratisprogram mot prosessoroverbruk.. dvs. stressing av prosessor og "sirup-windows" er process tamer som finnes på digi.no\nettjuveler

 

sånn ca nederst til høyre er det en liten search bar for det..(pluss at det tar SKREKKELIG liten plass!

 

et annet program som er genialt for indeksering isteden for "sirup-windows søk" er locate 32 som finens på samme side..

 

linken min burde også kvalifisere til en plass på "nyttige nettsider" i tillegg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...