GRendal Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Traff på en nå nettopp som kalte seg sykkelpumpe. hehe...
Dux ducis Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 ARGH. "Night Elfs of Kalimdor". Ikke bare er det verdens mest talentløse guildnavn, det er til og med FEIL SKREVET! Det er for ille, rett og slett. :\ Når man ser sånne er det bare en utvei.. /laugh
Staleon game on Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Jeg er så jævla sur på morra mi som ikke lot meg ha d siden man måtte betale i måneden...... jaja d er jo deres penger tror d er helt umulige å overtale henne men jeg og broren min skal åpne felles konto så kan hun bare ha d så godt... tror jeg skal hete potetstappe he he neida jeg hater folk med dritt navn!
vorbis Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Vet ikke om denne er sagt, men på Dragonmaw var det en guild som het: "Mor Di E Mann" Den var jo morsom
GRendal Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Vet ikke om denne er sagt, men på Dragonmaw var det en guild som het:"Mor Di E Mann" Den var jo morsom den var faktisk ikke morsom synes de mor di greiene er patetiske
chokke Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Dere synes vel ikke Tesha og Mescha bryter noen regler?
vorbis Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Vet ikke om denne er sagt, men på Dragonmaw var det en guild som het:"Mor Di E Mann" Den var jo morsom den var faktisk ikke morsom synes de mor di greiene er patetiske Men jeg menete det ironisk, den siste setningen jeg skrev til slutt. Endret 6. mars 2005 av vorbis
darkness| Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Nei men kjipt å møte Sprettball når du spiller ett rollespill . Det gjelder egentlig for alle spill egentlig siden jeg tenker det er en 6 åring bak når jeg ser sånne nicks. Jeg syns ikke Sprettball er morsomt, hvis noen syns det er morsomt så ta dere en tur ut ! Haha. Typen min heter Spirrevipp. Og han er 25
klo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg heter BenDover på daggerspine. heter det i alt annet.. det blir jo til at folk lager slike navn..andre kule navn er jo opptatt..så istedet for å gruble i timesvis på navnet så kommer de på noe som..ja feks. luddersmurf, narkomancer o.l En i guildet mitt på Agamaggan som het det og, han fikk beskjed fra GM om å komme med 7 forslag til nytt nick... Han kaller seg nå Snikende.
Uxzuigal Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kaller meg "Fjongfasong" jeg (burning blade) for å sette det litt i perspektiv at jeg ikke tar spillet så blodig seriøst. Synes de som lever i spillet pent kan holde seg til RP serverene Finnes ingen RP PvP servere såvidt jeg vet, men uansett: Om rett skal være rett så skal alle ha seriøse navn, MMORPG, RPG = Roleplaying Game, ikke Roteplass for Guttunger Kaller meg selv "Creator" på Spinebreaker forøvrig, høytidlig level 39.5 prest ^^
brillan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Var et tysk guild som het "Gaurdians of Kalimdor" som søkte members. Merkelig nok sluttet han å spørre på /general når 20++ personer sa det var skrevet feil ^^
Intempestus Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Til alle som lurer på hvorfor vi som er opptatt av at navn skal være seriøse er nettopp det - opptatt av en viss seriøsitet: World of Warcraft er et spill som hensetter deg til en såkalt alternativ virkelighet. Vi som ønsker at navn skal være i tråd med spilleverdenen ser nok på det å spille WoW som mange ser på det å lese en bok. Det er en virkelighetsflukt. Seriøse fantasybøker har ikke karakterer med navn som "Navlelo", "Gymsokk" eller "Hockeypuck" fordi det ville bryte opp stemningen og vekke leseren fra sin virkelighetsflukt. Blizzard har laget en spesiell type servere for folk som ønsker denne graden av seriøsitet: RP-servere. Folk på PvP- og PvE-servere bør ha mer toleranse for tullete navn, for på disse serverene har Blizzard satt løsere rammer enn på RP-servere. På RP-serverene derimot må tøysete spillere ha toleranse og respekt for spillerne som ønsker en dypere rollespillopplevelse. Folk har i tillegg forskjellig oppfatning av hva rollespill er så dette temaet skal det nok godt gjøres å skape en enighet om. Mitt råd til dere som er opptatt av at navn skal være seriøse > RP-server Mitt råd til dere som ikke er opptatt av dette > PvP- eller PvE-server Nå finnes det ikke en RP-server med PvP muligheter. Man kan jo lure på hva Blizzard egentlig tenker siden de ikke har skjønt at det er et behov for det. Men mens vi venter på RP/PvP-serverene er RP-serverene det eneste alternativet for oss som søker virkelighetsflukt og seriøst rollespill. WoW er et nydelig spill, og jeg mener det kan nytes både med og uten rollespill. Folk må bare skjønne hva de selv kan gjøre for å unngå spillere som har en annen spillestil enn de selv. Min oppfordring til rollespillere: 1. Spill på RP-servere 2. /ignore alle idioter, 1337k1dd135 og useriøse folk 3. rapporter, rapporter, rapporter
Framerate Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 2 latterlige naven jeg har sett i det siste er: Pokemon Dänsken Dette var forrensten på Stormscale pvp
Prizefighter Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Truffet på så mange jallafolk nå. Var en som kalte seg "mordi".. osv.. husker ikke mange av de, ikke sånn at jeg gidder og huske heller.
Snorre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Tror ikke jeg har truffet på noen med teite navn jeg. Spiller forresten på Shadow Moon som Night Elf.
Lord_Linus Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Så en i dag som kalte seg for Æå.... Regner med at han var norsk, ihvertfall skandinav Endret 8. mars 2005 av Lord_Linus
Tåkefyrste Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Så "Corpse of Stærkpappvin" på stormreaver idag, mulig han har kjeda seg når han laga character
duda Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 LOL. Syns det var mange geniale nick her jeg. Sprettball LOL. Herregud folkens, dette er et spill. De som syns at sprettball er et teit nick, tar jo spillet altfor seriøs. Selv liker jeg allitd å ha leike nick, som på lan med gutta, så går det alt fra Knut til masse tull. Det er et SPILL, det skal være moro, og morsomme nick er jo moro å se. Som sagt de som irriterer seg over dette, bør seriøst slå av dataen noen dager og gå ut.
Sinnsro Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Hvis folk kunne fulgt reglene så hadde jeg vært fornøyd. http://wow-europe.com/en/policy/namingp1.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå