Vonbo Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg prøver å sende med en verdi i en link. Altså slik: <a href="thread.php?thread=<%=$nr%>">LINK</a> men når jeg gjør dette: $thread = $_GET['thread']; echo "$thread"; Blir output: <%=$nr%> Dette virker på localhost. Noen som vet hva problemet kan være, eller evt. en alternativ løsning?
Ernie Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hva er <% og %> da? Anyways: sikker på at det ikke er <a href="thread.php?thread=<?=$nr?>">LINK</a> da? Edit: ser hva det er nå. ASP-style. Ikke noen fordel å bruke slikt da det avhenger av at 'asp_tags = On' noe det nok ikke alltid er. Bruk <? / <?php og ?> i stedet. Det beste vil selvsagt være å bruke <?php og ?> da man er rimlig garantert det vil fungere over alt. Støtten for <? kan også slås av. Endret 15. februar 2005 av Ernie.
Vonbo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Hehe. Logisk. Skjønnte aldri helt hvorfor det var <%, men jeg brukte jo et .jsp-eksempel, så... Takktakk!!
???????? Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hva er <% og %> da? Dette er ASP tags som har støtte i php, se http://no2.php.net/manual/en/language.basi...-syntax.phpmode. Merk at de fleste hoster har denne funksjonen default av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå