Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok den ikke som spydig jeg! :) men det er som det er, enten så går man for ms, tm og fyller inn som man vil, eller så tar man enten 3/5 flurry eller 41 arms for pvp, det er vel teorien back cookiecutter buildsa.

Skrevet

Den er jeg 100% med på, lurer på hva jeg skal satse på fremover, nærmer seg sommer så ser for meg kun pvp :)

Blir nok å repsecce standard 35/23/3 og samle sammen S4 arenagear (når det kommer) 2000 arenapoints på onsdag...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva er det som gjør at noen warrior bygger opp aggro fortere enn andre?

Han ene jeg var med i heroics gikk det ikke ann å passere i aggro selv når jeg dps'a rett etter han angrep en.

Skrevet
Hva er det som gjør at noen warrior bygger opp aggro fortere enn andre?

Han ene jeg var med i heroics gikk det ikke ann å passere i aggro selv når jeg dps'a rett etter han angrep en.

Fordi vi warriore er lagt for å holde på aggro? Har flere tricks som gir mye mer aggro enn litt skade. Om du da ikke går fullt ut med engang, da blir det vanskeligere.

Skrevet

Mente sammenlignet med andre warriors. Når jeg har spilt heroics har jeg best erfaring med paladins og druids, men det må da være fordi de andre warriorene manglet noe som denne warrioren hadde. Jeg trengte ikke vente med å dps-e, det var fullt kjør.

Skrevet

Vel, hvis du chainpuller er sjelden rage et problem, så da er det bare å starte med shield slam og heroic strike med en gang. Da skal det mye til å stjele aggro.

Skrevet

Ting som block value, expertise og hit har mye å si.

Samtidig må warriorn ha litt vett i hodet, har sett mange som burner rage på heroic strikes og devastates. Istedet for å ha en SS-Revenge-deva-deva cycle.

Skrevet (endret)

hei

jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pve. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever.

setter pris på alle svar.

Endret av Skullchaser
Skrevet
hei

jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pvp. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever.

Leveling og generell pvp, men du skal ikke bedrive noe PVP whatsoever?

Så, er det pve eller pvp du skal drive med ;)?

Skrevet
hei

jeg skal lage en ny warrior og lurer på hvilken specc jeg bør satse på til levling og generell pvp. bør jeg satse på 2h eller dual-wield? jeg skal ikke bedrive noen pvp whasoever.

Leveling og generell pvp, men du skal ikke bedrive noe PVP whatsoever?

Så, er det pve eller pvp du skal drive med ;)?

:!: en liten feil der. skal være pve ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...