Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Se der ja, har jo sett den før... Jeg som er glemsk, men 1700 er vel ikke akkurat største problemet nei.... Enda jeg ligger rett under atm, men skylder på at jeg får spilt lite, maks ti kamper i uken blir fort litt lite hvis du vil ha høy rating, er selvfølgelig uker med mer, men det er langt mellom de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nesten analyse min fremtid her hehe:)

 

ok..jeg har nå;

 

Hode : furious engineering dps briller:)

Skuldre: S1

chest: S3

hands: s3

belt: s2

wrist: s2

legs: s2

foot: s2

Våpen: Tier 3 BS 2H

 

Neck, ringer, trinkets ser jeg på som ubetydelig og tar til enhver tid det som faller opp i hendene mine og er bedre enn det jeg har fra før..Med dette mener jeg egentlig at å bruke honor/arena-poeng på slike ting er for folk som er arbeidsledig og har overskudd av slike poeng :cool:

 

Så når season 4 kommer med sine ratings så er det egentlig bare hanskene jeg kan kjøpe. Men siden jeg har S3 hansker så er dette waste av arena poeng. På honorsiden kommer jeg sikkert til å kjøpe S4 belt, og ellers det av S4 som ikke krever rating ...Ellers blir det å bruke honor på S3 items :)

 

Sånn som jeg ser det så kan jeg liksågodt spare mine 1700 arenapoeng til neste sessong hehe.

 

S2 skuldre er noe av det styggeste som finnes til en warrior, så det er uaktuelt...

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Vel....vi prøvde å få til noe med et 5vs5 lag hehe...meg selv og to kamerater (begge egentlig svært casual) og to stykker fra guildet som egentlig spiller myyye, men mest raiding osv..Vi spilte ti kamper hver uke sammen i ja..2 mnd eller noe. Og vi fikk vel aldri over 1550 i rating hehe.

 

Her forleden prøvde meg og dem to kameratene mine 3vs3. Vi tapte egentlig ganske klart alle de 10 kampene vi spilte. Og dette var med en rating på 1500 i forrige uke...dvs leeeenge etter at rating ble resatt. Som igjen betyr at vi ble eid av folk som ligger på 1500 i rating hehe. Warrior, holy priest og mage....ikke akkurat perfekt 3vs3 gruppe hehe. Men jeg kan aldri avtale med noen å spille på et bestemt tidspunkt, så det blir pick-up med kameratene mine når vi er online sammen...og vi har verken tid, lyst eller mulighet til å øve noe som helst av taktikk.

Lenke til kommentar

Kjør 2v2 med enten magen eller priesten, kan spille temmelig casual for så å sakte stige da...

 

 

Men et kjapt spørsmål, swiftsteel eller S2, S3 når jeg får ratingen?

tar jeg swiftsteel får jeg bytta ut violet signet til fordel for S4 ringen, må ha et item som gir meg hit.... Føler selv at swiftsteel er tingen, men vet ikke helt :p

 

Edit: Armorylink, http://sylvanas-eu.warcrafter.net/Meridoc

Overse gems, regemming under progress... Rettere sagt, S4 er her snart, da blir det gogo nye items :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Jeg sitter her og tenker litt, ang. en PvP Warrior.

 

For 2v2 er det best å gå fullt ut på DPS enchants, gems og ytterligere item enhancements?

 

Eller kjøre på med resi gems, resi ench og Nethercleft?

 

Akkurat nå har jeg en blanding, en lurer på hvordan det funker, noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

 

 

 

Er enig med Torstein Ok

 

 

du var flink til det ja

 

 

Drit fed tekst

Lenke til kommentar

Du vet du kommenterte noe fra 2005?

 

Til deg over (glemte navnet), jeg prøver å gå for mest mulig dpsorienterte gems og chants enda gearet mitt ikke har det nå, netherclefta siden jeg var lav på hp siden jeg løp rundt i levlegreens i starten, men nå når jeg får meg nye legs blir det nethercobra og tilsvarende med resten, oppgraderer jeg fra vanlig gladiator blir det dps-gems, mens vanlig gladiatorgearet atm har stam/resi med innslag av dpsgems, alle chants er dpsorientert dog.

 

Rotete skrevet, men satser på at poenget kom frem...

Lenke til kommentar

Hoi!

Skal få warriorn min opp på lvl 70 nå snart hadde jeg tenkt. Mest på pur faan, men vat ewwah.

Skal nå "twinke" den så godt jeg kan med kjøpt gear når jeg treffer 70. Har for øyeblikket kun sett meg ut Red Belt of Battle, Gladiator's Pants, Fel Edge Battleaxe.

 

Noen som har noen flere items som passer bra til en fury warrior? Items jeg kan få noen til å lage for meg. Er nokså uerfaren med alt som heter plate items. (Vil ha minst mulig pvp gear)

 

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

 

 

 

Er enig med Torstein Ok

 

 

du var flink til det ja

 

 

Drit fed tekst

 

Husker jeg leste den der for leenge siden, da den ble skrevet:D

 

Søkte på Feedme på armory, men fant nok dessverre ingen tauren warrior som het det:(

Trist...

 

Kanskje den store kodoen drepte ham for godt? Evt så har han roet seg ned og blitt fulltids skinner/leatherworker!

Lenke til kommentar
Du vet du kommenterte noe fra 2005?

 

Til deg over (glemte navnet), jeg prøver å gå for mest mulig dpsorienterte gems og chants enda gearet mitt ikke har det nå, netherclefta siden jeg var lav på hp siden jeg løp rundt i levlegreens i starten, men nå når jeg får meg nye legs blir det nethercobra og tilsvarende med resten, oppgraderer jeg fra vanlig gladiator blir det dps-gems, mens vanlig gladiatorgearet atm har stam/resi med innslag av dpsgems, alle chants er dpsorientert dog.

 

Rotete skrevet, men satser på at poenget kom frem...

Neida, det går. Takk for svar

Lenke til kommentar
Hoi!

Skal få warriorn min opp på lvl 70 nå snart hadde jeg tenkt. Mest på pur faan, men vat ewwah.

Skal nå "twinke" den så godt jeg kan med kjøpt gear når jeg treffer 70. Har for øyeblikket kun sett meg ut Red Belt of Battle, Gladiator's Pants, Fel Edge Battleaxe.

 

Noen som har noen flere items som passer bra til en fury warrior? Items jeg kan få noen til å lage for meg. Er nokså uerfaren med alt som heter plate items. (Vil ha minst mulig pvp gear)

 

På forhånd, takk.

 

Ragesteel settet, dersom du ikke er blacksmith vil du ikke få set-bonusen men det er ikke så farlig (gir +20 hit). Særlig skuldrene er en god investering.

Lenke til kommentar

Er snart level 70 med warrioren min. Skal gå pvp, kommer inn i et bra team, men trenger først litt gear. Tenkte på vindicator og gladiator først.. men hva burde jeg ta først ? våpen eller

gear, og åssen spec egner seg best, tenker på arms. Og ikke minst, hva egner seg best i arena? Axe, mace eller sword?

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

axe er i allefall glemmesak. det har vært generellt konsensus at mace er best dog i denne sessongen har veldig mange sverget til sverd, sannsynligvis fordi sverdet ser fullstendig rått ut og fordi at jo høyere dps'en er jo bedre scaler swordspec.

 

angående gear ville jeg spart honor og kjøpt meg vindicator kanskje og heller kjøpt sesong 2 deler siden vi er så sen i s3 nå og s4 må dukke opp en eller annen gang snart.

 

angående spec så kan du bare hoppe en eller to sider bak så finner du sikkert de tre cookie cutter arms pvp specene som er aktuell for deg, 35/23/3, 33/28/0 og 41/20/0 (blæ..)

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...