Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samt de fleste slots krever ikke rating, eneste shoulders og våpen som blir vanskelig...

Shoulders har jeg planer om swiftsteel (som var nest beste) uansett så er det kun våpen og der var Badgevåpna nest best så fortsatt enkelt å geare seg forbi kara som hvertfall jeg synes er litt kjedelig, kan hende dette er litt vanskeligere for andre klasser enn warrior, men var mest interessert i å se andre warriors synspunkter på saken :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg noengang har fått og rollet på og fått i kara er en gun og en neck. Og da snakker vi når jeg løp rundt i season 1 armor. Kara er jeg ene og alene en sjelden gang i for å få badges:) Jeg har nå 21 badges...og det er det meste jeg noengang har hatt, så det sier litt om hvor mye jeg er der.

 

Som 41 arms kriger er det ingenting som slår pvp/arena gear for min del, når det gjelder pvp og raid dps. Så har jeg heller selvsagt ikke tilgang på noe som helst beyond gruul heller da, da guilden sliter her...og jeg raider kanskje 1 gang pr mnd.

 

Grinder stille og rolig arena og honorpoeng :) Arena-teamet suger selvsagt lut hehe...men poengene tikker inn selv om hehe. Alle jeg spiller med er "slackers" og det er forsåvidt jeg også mensteparten av tiden:) Får av og til bare innfall av å prøve å være bedre enn jeg er hehe..

 

Men gleder meg til season 4, da skal vel jeg anskaffe meg hmmm kanskje hjelmen og den ser kul ut og passer til season 1 vintage skuldrene mine:)

 

PS. Jeg har faktisk tenkt å kanskje begynne å bruke dem stiligste skuldrene wow har laget noensinne til warrior...dem gode gamle pvp rank 12-14 skuldrene. Vet ikke helt, men jeg nerfer meg kanskje ikke såååå mye med å bruke dem:) Og image er jo mer verd enn noe annet i grunnen.

Lenke til kommentar

er faktisk endel som sverger til 41/20 disse dager, solid 1v1 spec og potensielt i 2v2..

 

Vel jeg er med på hva du sier kuldesjokk, kara blir kun for badges, men helt ærlig så har vel karazhan vært kun fr badges og offspecs i 2 sessonger nå? jeg tuller bare rundt i full s3 nesten uansett hva jeg driver med, dog jeg tanker ikke noe for tiden. bytter bare litt trinkets og slikt for dps vs pvp.

Lenke til kommentar
Samt de fleste slots krever ikke rating, eneste shoulders og våpen som blir vanskelig...

Shoulders har jeg planer om swiftsteel (som var nest beste) uansett så er det kun våpen og der var Badgevåpna nest best så fortsatt enkelt å geare seg forbi kara som hvertfall jeg synes er litt kjedelig, kan hende dette er litt vanskeligere for andre klasser enn warrior, men var mest interessert i å se andre warriors synspunkter på saken :)

Omtrent alle untatt legs eller noe trenger rating i S4 da :p

Lenke til kommentar

jeg har alltid hatt 41(43)/17/3 build:) Og har egentlig alltid vært fornøyd med det:) Men godt mulig det er "slacker-build" hehe for jeg har ikke sett så mye på attack-cycles siden jeg var i MC for noen år siden:) Min build virker stødig for det meste...uten å være det ultimate build for en spesifikk gren...f.eks pvp...Jeg vil nesten påstå at mitt build er det beste all-round buildet for en warrior...til alt utenom tanking ofc:)

Lenke til kommentar

Mulig dette er nevnt, men jeg sliter med å holde Shield Block oppe. Jeg caster det, så oppdager jeg 10-15 sekunder senere at jeg har glemt å recaste. Noen som vet om en addon som kan configes til UTELUKKENDE å minne meg på dette, helst ved å flashe ikonet på skjermen. Det er så mye tekst fra MSBT at et bilde gir større inntrykk.

Lenke til kommentar
Omtrent alle untatt legs eller noe trenger rating i S4 da :p

 

stemmer det, men ikke mye er vel det jeg tror kuldesjokk vil fram til, han klarer vel, sammen med resten av verden, å kave seg opp til 1700 i allefall

 

 

Kunne tenkt meg en link til det med rating, har bare sett på weapon/shoulder, samt noen andre deler, men der var 1700 maks :p

 

fra mmo-champion har vi følgende liste :)

 

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950

Weapon: 1800

 

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200

Weapon: 2050

Head: 1700

Chest: 1600

Legs: 1550

Gloves: none

Off-hand: none

 

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700

Ring: 1650

Bracers: 1575

Belt: none

Necklace: none

Trinket: none

 

 

 

Mulig dette er nevnt, men jeg sliter med å holde Shield Block oppe. Jeg caster det, så oppdager jeg 10-15 sekunder senere at jeg har glemt å recaste. Noen som vet om en addon som kan configes til UTELUKKENDE å minne meg på dette, helst ved å flashe ikonet på skjermen. Det er så mye tekst fra MSBT at et bilde gir større inntrykk.

 

det du trenger er jim's cooldown pulse høres det ut som. eller noe mer rafinert, hmm, hva heter den som viser abilities på cooldown med ikoner og nedtelling på som plasserer seg så fint på siden av skjermen, hmmmm....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...