smultr1ng Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Finkle's lava dredger funker vel greit på paladins også.
PSV Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Maul of the Redeemed Crusader Grand Marshal's Demolisher 6937921[/snapback] Riiiight.. hvor er det som gir mer ap?
Carl M Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Maul of the Redeemed Crusader Grand Marshal's Demolisher 6937921[/snapback] Riiiight.. hvor er det som gir mer ap? 6938890[/snapback] Masse dps og spelldamge, ikke vær så jævla cranky nå du. Ynkelig forsøk på å ikke tape ansikt. http://www.thottbot.com/?i=52022 sånn yay. Du vil vel heller ha Arcanite Reaper elns siden den har +Attackpower? Best argument evar! Endret 25. september 2006 av Carl M
PSV Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Maul of the Redeemed Crusader Grand Marshal's Demolisher 6937921[/snapback] Riiiight.. hvor er det som gir mer ap? 6938890[/snapback] Masse dps og spelldamge, ikke vær så jævla cranky nå du. Ynkelig forsøk på å ikke tape ansikt. http://www.thottbot.com/?i=52022 sånn yay. Du vil vel heller ha Arcanite Reaper elns siden den har +Attackpower? Best argument evar! 6939067[/snapback] spelldamage gir oss 43% av den actualle spelldmgen på vår mest brukte spell, Seal of Command, derfor suger spelldamage hardt i forhold til Strength, og i tillegg når vi critter, så får vi en 15% boost i 8 sekunder, denne trenger vi da crit for å oppnå.. Jeg hadde faktisk det sverdet der en god stund, og har det enda
StorPeder Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 vis meg en 'dps' 2hånder som er designet for pala, jeg tror ikke den finnes. Maul of the Redeemed Crusader Grand Marshal's Demolisher 6937921[/snapback] Riiiight.. hvor er det som gir mer ap? 6938890[/snapback] Masse dps og spelldamge, ikke vær så jævla cranky nå du. Ynkelig forsøk på å ikke tape ansikt. http://www.thottbot.com/?i=52022 sånn yay. Du vil vel heller ha Arcanite Reaper elns siden den har +Attackpower? Best argument evar! 6939067[/snapback] spelldamage gir oss 43% av den actualle spelldmgen på vår mest brukte spell, Seal of Command, derfor suger spelldamage hardt i forhold til Strength, og i tillegg når vi critter, så får vi en 15% boost i 8 sekunder, denne trenger vi da crit for å oppnå.. Jeg hadde faktisk det sverdet der en god stund, og har det enda 6939346[/snapback] Når det står en Rank 14 paladin å slår i trynet mitt er det alle spells som gjør at han er farlig. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener! Hvis han ikke er Rank 14 er han ikke farlig i det hele tatt, men
Lacim Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 (endret) Riiiight.. hvor er det som gir mer ap? 6938890[/snapback] Slutt å klag da. Claymore of Unholy Might Severance Disenchant-crap Der har du ap og crit. Har en følelse av at du kommer til å si det ikke er bra nok, du vil ha ap, crit, int, spirit, crit, hit, spelldamage/healing og manaregen på din paladin 2h. Slik er dessverre ikke dataspillet World of Warcraft. Warriors kan ikke bli deppa over 2h våpen fordi de ikke har ap, crit, hit, defense, armor og dodge/parry osv. Hvorfor tror du det er 14 slots for armor/ringer/trinkets? Det kalles å balansere stats. Gjerne les og se denne, en gentleman-paladin fra samme server som jeg spiller på. Endret 25. september 2006 av Pinnella
PSV Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 ... 6939406[/snapback] Rank14 paladins var imba før, men etter at de nerfa dpsen på settet betraktelig, ser jeg ikke på en rank14 paladin som farlig i det hele tatt..
PSV Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Riiiight.. hvor er det som gir mer ap? 6938890[/snapback] Slutt å klag da. Claymore of Unholy Might Severance Disenchant-crap Der har du ap og crit. Har en følelse av at du kommer til å si det ikke er bra nok, du vil ha ap, crit, int, spirit, crit, hit, spelldamage/healing og manaregen på din paladin 2h. Slik er dessverre ikke dataspillet World of Warcraft. Warriors kan ikke bli deppa over 2h våpen fordi de ikke har ap, crit, hit, defense, armor og dodge/parry osv. Hvorfor tror du det er 14 slots for armor/ringer/trinkets? Det kalles å balansere stats. Gjerne les og se denne, en gentleman-paladin fra samme server som jeg spiller på. 6939417[/snapback] Severance ville jeg faktisk vært glad om jeg hadde fått, den har 2% crit, og 86ap. Claymore er grei nok, men ville ikke sett på den som STOR oppgradering fra Kalimdor's.. Spirit carer jeg lite for generelt, går for STR, AGI(/crit) og STA på mine dps deler...
StorPeder Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 ... 6939406[/snapback] Rank14 paladins var imba før, men etter at de nerfa dpsen på settet betraktelig, ser jeg ikke på en rank14 paladin som farlig i det hele tatt.. 6939427[/snapback] Stemmer sikkert det. Har ikke PvP'et på veldig lenge. (AV-farm med healbot druid teller ikke. Stikk som heia så fort noen ser deg )
gamer73 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Dette med hunters er heller ikke problem i guildet mitt. Dem får aldri lagt sine hender på 2H'der uansett. Dem blir kanskje spurt rett før itemet disses. Mest DKP i vårt guild betyr bare at du vinner alt du vil ha om du kjemper innen din egen klasse. Samt du får onyxia head selvsagt:) Vårt DKP regner jeg som dønn rettferdig når alt går som det skal. Dvs at om det addon bid-programmet fungerer som det skal. Og jeg er svært svært følsom for rettferdighetsfølelse. PS: I går tok jeg min OEB til MC raid. Vi skulle ta ned raggy:) Raidet startet og pang..jeg la meg inn på en fin 3. plass på dmg listen. Etterhvert så lå jeg på en fin-fin 5. plass midt i blandt dem 6 rogue'ene som var med. Selvsagt har jeg nok en smule bedre gear enn dem roguene som lå under meg, men jeg var strålende fornøyd. Selvsagt ble min dps ødelagt av at minn sønn skulle på do, samt at jeg måtte få ham i seng. Pluss at jeg måtte være tank nr 3 på raggy (som vi wipet på uansett hehe). Men alt i alt er jeg svært svært fornøyd med OEB Og jweg var egentlig glad vi ikek drepte raggy pga jeg er livredd for bonereaver dropp. Den er bedre enn OEB, men stygg som nøkken. Så jeg håper jeg aldri trenger velge.
PcT Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Den gamle OEB graphicen ftw ^^ BANANA BLADE! , hadde den på warriorn min ifjor i juni tror jeg
TaigaH Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hvor mye +hit og AP trenger man for at DW skal funke skikkelig? Har +6 hit og 1000ish AP med shout atm..
gamer73 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 hmm var det ikke minst 1000 AP ubuffa (dvs uten battleshout osv.) og 10-12% hit. Husker ikke helt jeg, men mener jeg har lest noe om det.
John Keats Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Den gamle OEB graphicen ftw ^^ BANANA BLADE! , hadde den på warriorn min ifjor i juni tror jeg 6941202[/snapback] Neh, du hadde Vendostrike ^^
PcT Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Nai, den hadde jeg fra mai > juni Så solgte jeg begge når jeg fikk meg 2 bra 1handers ^^ (før nexus)
gamer73 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hmm kunne kanskje tenkt meg å respecce til 31/20/0 i stedet for min all time 31/5/15. 31/5/15 har vært perfekt for meg opp til nå. Det har gjort det lettere å tanke i strat, scholo, OT i MC, ZG, AQ etc... MEN...nå med at begynner å få en del bra tank utstyr (4/8) hjelm, BP, hansker og belt så føler jeg etterhvert at jeg kan klare å OT uten dem 15 poenga i prot. Og etter at jeg fikk OEB har jeg fått blod på tann når det kommer til PVE dmg dealing. Å specce 20/31/0 for meg tror jeg ikke vil funke noe særlig da jeg ikke har noe særlig med fury gear, og AP'en min ligger bare på 825 ubuffa. Noen av dere som har prøvd både 31/5/15 og 31/20/0 som kan komme med tips? Hva burde jeg gjøre?
John Keats Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) Har selv 870 ap men er specca for two hand fury. ( 18 / 33 / 0 ) har prøvd et ms build også men gjør mere dps som fury pga høyere rage generation som veier opp for ms.. Kan legge til at jeg bruker untamed blade.. Endret 26. september 2006 av Smeagoldfish
gamer73 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 ja jeg har forstått det slik at et 2H sverd kan gjøre svært mye skade med fury build. Men jeg vet ikke...jeg har alltid likt å ha MS, da dette også eier i pvp. Jeg tviler ikke på at 2H fury kan gi bra dps, men hva vil dere si om forskjellen mellom 31/20/0 og 31/5/15?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå