Gå til innhold

Hva tenner du på?


Veitafan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men

Jeg klager ikke, jeg overdriver i frustrasjon. :love:

 

Og det har andre grunner, kan man si, grunner jeg ikke har planer om å legge ut om på forumet. :nei:

 

EDIT: jeg er gammel nok. gammel nok til å ha innsett at sex ikke er alt :roll:

Endret av Glen_
Lenke til kommentar
Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men

Jeg klager ikke, jeg overdriver i frustrasjon. :love:

 

Og det har andre grunner, kan man si, grunner jeg ikke har planer om å legge ut om på forumet. :nei:

 

EDIT: jeg er gammel nok. gammel nok til å ha innsett at sex ikke er alt :roll:

sex er ikke alt, men sex er mye!

Lenke til kommentar
Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men

Tja jeg blir 21 om 8 dager.

hun er 22

 

vi har vært sammen i 2,6år og forlovet i 6 mnd og 1 dag

 

 

(kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet )

Men det blir litt teit å plukke ut det man selv vil fra bibelen.

Det som står i det nye testamentet er det som gjelder i dag -ikke det gamle testamentet. og da blir det teit å velge ut, vi spiser svinekjøtt selv om det står i det gamle testamentet at man ikke skal det men vi kan ikke ha sex før ekteskapet som det også står i det gamle testamentet. :roll:

Endret av War
Lenke til kommentar
Dere som klager over at dama lever i sølibat, å gamle er dere? ho? hvis ho er over 16, å ikke veldig kristen el så hadde jeg tenkt meg om ei gang eller to... om ho virkelig likte meg eller ikke.. men men

Tja jeg blir 21 om 8 dager.

hun er 22

 

vi har vært sammen i 2,6år og forlovet i 6 mnd og 1 dag

 

 

(kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet )

Men det blir litt teit å plukke ut det man selv vil fra bibelen.

Det som står i det nye testamentet er det som gjelder i dag -ikke det gamle testamentet. og da blir det teit å velge ut, vi spiser svinekjøtt selv om det står i det gamle testamentet at man ikke skal det men vi kan ikke ha sex før ekteskapet som det også står i det gamle testamentet. :roll:

enig, vil tro at i det milijøet ho vanker(dette er noe jeg tipper) så er det status å holde seg. Men sex er viktig å man gifter seg ikke uten å hatt sex først. Jeg ville i alle fall aldri gjort det...dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form?

Lenke til kommentar
dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form?

:hmm: ja-på en måte

 

Ikke så strengt at kyssing er forbudt :yes:

gi meg nr hennes så skal jeg prøve å snakke fornuft med henne... men du burde ikke mase om sex.. det er turn off for jenter, i alle fall det jeg har fått intrykk av.

Lenke til kommentar
dvs man kan jo aldri vite å hvis ho betyr alt for deg så finner dere vell en løsning. <er ho mot all fysisk kontakt, av intim form?

:hmm: ja-på en måte

 

Ikke så strengt at kyssing er forbudt :yes:

gi meg nr hennes så skal jeg prøve å snakke fornuft med henne... men du burde ikke mase om sex.. det er turn off for jenter, i alle fall det jeg har fått intrykk av.

ikke et ord fra meg, ikke presse hun for noe hun ikke er "klar" for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...