Gå til innhold

Hva tenner du på?


Veitafan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet )

Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da?

 

(Lurer oppriktig på dette)

nei - da er alt plutselig lov (alt man vil da)

Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve ;)

Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte.

For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige...

 

Ja, jeg er kristen ;) (bare le) :p

 

edit: leif stakk innom. god dag!

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
(kristen ja/ må jo respektere at hun lever etter det å ikke ha sex før ekteskapet )

Hva skjer når dere er gift egentlig? Er det noen begrensninger på sexlivet da?

 

(Lurer oppriktig på dette)

nei - da er alt plutselig lov (alt man vil da)

Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve ;)

Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte.

For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige...

 

Ja, jeg er kristen ;) (bare le) :p

 

edit: leif stakk innom. god dag!

Hvorfor skulle folk mobbe deg pga at du er kristen? bare svake folk har behov for å hakke ned på andres meninger og relgioner så lenge det er noe man har privat..

 

Leif er ikke på besøk hos meg, han er fastboende..

Lenke til kommentar

 

Det å ikke ha sex før ekteskapet er et godt og sunt prinsipp i mine øyne, men jeg tror det ikke nødvendigvis er sånn Gud vil ha oss til å leve ;)

Gud er ikke imot sex. Han er imot smerte.

For å forhindre at vi banger alle vi støter på, prøver han å gjøre det til et minimum, ved å anbefale oss at vi bør ikke ha sex før vi er sikker på at vi har funnet den riktige...

 

Ja, jeg er kristen ;) (bare le) :p

 

"Ja, jeg er kristen ;) (bare le) :p" Jeg også-

 

Jeg er totalt enig med deg (det du skrev om 6 før ekteskapet)

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle folk mobbe deg pga at du er kristen? bare svake folk har behov for å hakke ned på andres meninger og relgioner så lenge det er noe man har privat..

 

Leif er ikke på besøk hos meg, han er fastboende..

Nei, jeg forstår det ikke, men dog finnes det ;)

men, denne diskusjonen hører forsåvidt ikke hjemme her :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...