Gå til innhold

Hva tenner du på?


Veitafan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg.

:yes::yes::yes::p

 

eksempel: Gilmore Girls :love:

Nah, litt mer som i japanske animeserier. hehehe, perverse japanere. Noe lignende slik som i Battle Royale

 

Og legger til litt.

 

-Solbrun hud

-faste lår (lår som disser er noe av det værste jeg vet).

-jenter som IKKE prøver å bli likt av alle. Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen.

Lenke til kommentar
-Skoleuniformer. OMG så sexy jeg synest det er med skoleuniformer (på jenter). Hadde skolen min brukt det hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gjort av meg.

:yes::yes::yes::p

 

eksempel: Gilmore Girls :love:

Nah, litt mer som i japanske animeserier. hehehe, perverse japanere. Noe lignende slik som i Battle Royale

 

Og legger til litt.

 

-Solbrun hud

-faste lår (lår som disser er noe av det værste jeg vet).

-jenter som IKKE prøver å bli likt av alle. Bare at de sitter på med en 18-19 åring som ikke er i slekt er en grunn for at jeg ikke liker den personen.

 

 

du er sær... hvis jeg feks hadde kjørt søstra til en venn av meg til skolen, så hadde du ikke likt dem? prøver de å bli likt av siden jeg svipper dem til skolen? :dontgetit:

Endret av chil
Lenke til kommentar
tja kaprofag er: for å si det på en snill måte, du har forkjærlighet for fortæring av alle avfallsstoffer fra menneskekroppen og ikke nødvendigvis din egen. Så nå er det oppklart.

Vel bekomme :)

Må nesten spørre, vet det bare er teorier, men mener å huske at Hitler (han syke/tredje rike fyren ;P) var en slik en..?

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
tja kaprofag er: for å si det på en snill måte, du har forkjærlighet for fortæring av alle avfallsstoffer fra menneskekroppen og ikke nødvendigvis din egen. Så nå er det oppklart.

Vel bekomme :)

Må nesten spørre, vet det bare er teorier, men mener å huske at Hitler (han syke/tredje rike fyren ;P) var en slik en..?

Utrolig hvor mange syke teorier det er om denne mannen.

 

Tviler på at dette er sant

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...