Gå til innhold

Hva tenner du på?


Veitafan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurra for damer som kan ta beina bak hodet :whistle: Et par slanke lange bein er heller ikke å forakte!

Det synes jeg blir disgusting. Rene damer med fine rette linjer og kurver er egentlig alt man kan be om. :yes:

 

Off-topic: Tenk at vi tenner på alt dette på grunn av instinktene som forteller oss at "ja, denne kvinnen kan lettere føde mitt barn og spre gode gener videre" Merkelige greier :hmm:

Lenke til kommentar
Tror det er gode gener delen som tiltrekker meg... synes ikke damer med svære hofter er noe særlig. Men det er vel noe i det :)

Gode gener? Du vet hva jenter er lagd for ? Å syltynn hofte kan vel knapt kalles gode gener i den sammenheng.

Det er mer til disse gode genene dine enn å ha hofter som Erna Solberg... Jeg ser ikke akkurat på henne som et prakteksemplar av det kvinnelige kjønnet eller særlig attraktiv, selv om hun har det som trengs for å spytte ut en hel landsby med unger. Denne Darwinistiske tankegangen om at kvinner trenger store hofter for lett å kunne føde mange store barn med gode forutsetninger for overlevelse er vel heller ikke lenger til stede i vårt samfunn. Kvinnen trenger knapt hofter i det hele tatt for å føde nå for tiden og det faktum at vi i vesten ikke har behov for så mange barn grunnet bl.a. lav dødelighet og høy levestandard har det klassiske synet på hvordan menn vurderer kvinnen som partner forandret seg mye! I vårt samfunn er ikke lenger kvinnen til kun til for å produsere unger, reproduksjon står ikke lenger alene på lista. Hadde dette vært steinalderen skulle jeg vært enig med deg!

Jeg nevnte dessuten ikke noe om at jeg foretrakk damer med syltynne hofter, derimot at jeg ble tiltrukket av damer med gode gener, noe som i mine øyne går mer på pen myk hud, glinsende hår og en slank sunn figur og i tillegg noe som ikke er arvbart, en unik personlighet og et godt humør.

 

<TEASE> Ps: Lær deg og/å regelene, det er ikke vanskelig! </TEASE> :tease:

 

edit: en trykkleif

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Tror det er gode gener delen som tiltrekker meg... synes ikke damer med svære hofter er noe særlig. Men det er vel noe i det :)

Gode gener? Du vet hva jenter er lagd for ? Å syltynn hofte kan vel knapt kalles gode gener i den sammenheng.

Det er mer til disse gode genene dine enn å ha hofter som Erna Solberg... Jeg ser ikke akkurat på henne som et prakteksemplar av det kvinnelige kjønnet eller særlig attraktiv, selv om hun har det som trengs for å spytte ut en hel landsby med unger. Denne Darwinistiske tankegangen om at kvinner trenger store hofter for lett å kunne føde mange store barn med gode forutsetninger for overlevelse er vel heller ikke lenger til stede i vårt samfunn. Kvinnen trenger knapt hofter i det hele tatt for å føde nå for tiden og det faktum at vi i vesten ikke har behov for så mange barn grunnet bl.a. lav dødelighet og høy levestandard har det klassiske synet på hvordan menn vurderer kvinnen som partner forandret seg mye! I vårt samfunn er ikke lenger kvinnen til kun til for å produsere unger, reproduksjon står ikke lenger alene på lista. Hadde dette vært steinalderen skulle jeg vært enig med deg!

 

 

<TEASE> Ps: Lær deg og/å regelene, det er ikke vanskelig! </TEASE> :tease:

 

edit: en trykkleif

Da misforsto jeg deg, tenkte du mente kate moss o.l... Men i den sammenheng du tenkte på gode gener er jeg helt enig. Hva er galt med jern Erna ? Hun og Valgerd er jo noe av det peneste dette landet har å tilby.

 

Btw: quoter signaturen min

Give me a break
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...