Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, du tror vell på utsagnet hans: "Somebody spiked my Xyience."

 

Ole :)

 

Vet, hehe, en diskusjon man ikke kommer langt med dette her, :p men allikevel. hehe

For det første, tror jeg ikke alle 'over the counter' produkter ikke kan inneholde spor av ett og annet som ikke burde være der. Veletablerte fightere, Couture bl.a (hvis jeg ikke husker feil), sier at du skal lete lenge om du finner en utøver som tar bedre vare på kroppen sin og hva en putter i den enn Sean Sherk. Sherk har jo også bestått en løgndetektortest ang. saken.

Ville bare si at jeg føler Sherk er en redelig kar, Dana White har jo selv uttalt at han ikke ønsket å fjerne Sherks tittel, da han og er en av de som støttet Sherk.

 

Men,men, ikke noe poeng å gråte over spilt melk, the probation is over, and the muscle-shark is Baaack. ;)

Lenke til kommentar
var dødsfett når publikum buet på Sherk! Håper han blir buet hver gang han viser stygge boletrynet sitt.

 

Innocent ftw! Sherk er et monster, tror han vil gi BJ stooore problemer, selv på bakken. Setter pengene mine på Sherk. :thumbup:

BJ vil eie Sherk opp og ned på marken. Jeg klarer ikke helt se at Sherk vil gi BJ store problemer. BJ har klart seg fint mot både GSP og Hughes i Prime... Får BJ orden på sin kardio så er det ingen måte Sherk kan stoppe BJ på.

Lenke til kommentar

Ja.. kan bli et spennende fight card. Mest spent selvfølgelig ang. Brock Lesnar. :D Håper han kan dominere Mir med god ground&pound. Gumby er og min favoritt mot Marquardt. Marquardt var så sinnsyk skuff mot Silva, at jeg håper gumby kan vise han noen triks. Eller som prelim fight synes jeg det hadde vært spennende om de hadde vist Eastman vs. Terry Martin i payperview delen, men,men vi får se. :)

 

Predictions:

Sylvia vs. Nogueira - Sylvia TKO 2.runde.

Frank Mir vs. Brock Lesnar - Brock TKO 1.runde

Jeremy Horn vs. Nate Marquardt - Marquardt unanimous decision. (*håper på gumby*)

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar

Skulle jeg satt penger ville det blitt

 

Nog - Her blire garantert standup fight om Nog vil, håper og tror Sylvia blir knocka.

Mir - Brock tror jeg kommer til kort uten at jeg har sett mye til han. Mir fikser Brock greit vil jeg tro om han er bedre enn sine siste fights. Det burde han være for nå har han fått mye tid på seg.

Horn - Mer rutinert fighter skal du lete lenge etter, over 100 pro fights, han tar hjem denna.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Brock Lesnar er garantert mye sterkere enn Mir, spr.målet er om han klarer å unngå sub'ene han sine. Klarer han det ser jeg for meg Brock via TKA. Uansett, ikke en kamp jeg tør å satse noen penger på. Kan liksom lett gå begge veier føler jeg.

 

Skal legge til at jeg faktisk håper på Brock Lesnar her :)

Lenke til kommentar
Brock Lesnar er garantert mye sterkere enn Mir, spr.målet er om han klarer å unngå sub'ene han sine. Klarer han det ser jeg for meg Brock via TKA. Uansett, ikke en kamp jeg tør å satse noen penger på. Kan liksom lett gå begge veier føler jeg.

 

Skal legge til at jeg faktisk håper på Brock Lesnar her :)

Joda, klart hadde det vært morsomt med litt Brock Lesnar show i UFC. Fargeklatt som kunne ordnet mye morro ^^

Lenke til kommentar
Horn - Mer rutinert fighter skal du lete lenge etter, over 100 pro fights, han tar hjem denna.

Ikke bare det, han har tilogmed fights fra før det ble ført statistikk mener jeg å ha lest. Lett en av de mest erfarne fightere i verden. Kansje ikke den mest spennende fighteren å se på, men får jobben gjort, og håper inderlig han tar Marquardt. (tho som sagt tidligere, marquardt unanimous decision.. :()

Lenke til kommentar

Så nettopp Ufc 64, en kamp med Shawn Sherk mot en annen kar. Sherk vant ganske overlegent, men ble bua temmelig mye på. Så han igjen i ufc 80 der han også ble bua ut. Er det en spessiel grunn til at han blir bua så fælt på eller er det bare fansen til motstanderne hans som buer på han? Personelig syns jeg han var velig flink i Ufc 64.

Lenke til kommentar

Enkelt fortalt. Får motstanderen i marka, holder han der, men gjør ikke nok skade på han til at dommeren stopper kampen. Etter alle rundene er over vinner han da siden han har vært på toppen. Kjedelig måte å vinne på, men fremdeles en seier. Publikum derimot (meg inkludert) synes det er en kjedelig måte å sloss på.

 

Pastet fra en annen side:

 

Lay and Pray consists largely of getting your opponent on the ground and stalling a decision the entire fight by LAYING on him and PRAYING to win a decision. The fight style, which is quite frankly, the most boring style of fighting in the world and gives new fans a bad impression of MMA

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...