b-real Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og kommer det ikke noe mer KONSTRUKTIVT ut av denne posten så stenger jeg den for dere spammer bare for øyeblikket.
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hva om de blokker f.eks. alle ip-er som starter med emllom 200-256? Da vil de minke startsbelastningen, og så kunne de ha åpnet ip-ene en halv time etterpå. Genialt? Det er glemmesak
ewt Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ser ut som om www.wow-europe.com går opp og ned nå..Kanskje vi kan signe? :D eller var det bare fordi de la ut en link til "intro" rett under create account knappen...
=Daniel= Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) wow-europe funker fint til meg Endret 11. februar 2005 av =Daniel=
Kasp Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ser ut som om www.wow-europe.com går opp og ned nå..Kanskje vi kan signe? :D eller var det bare fordi de la ut en link til "intro" rett under create account knappen... Ikke spørr meg ;D
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og kommer det ikke noe mer KONSTRUKTIVT ut av denne posten så stenger jeg den for dere spammer bare for øyeblikket. Noen trenger kanskje å få ut frustrasjon?
WarpX Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hadde jeg vært Blizzard ville jeg satset på 3-4 signup-servere den første dagen. Men neeeida, man skal jo helst ikke tenke framover...
Smog125 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 vel har mye problemer der jeg også Skulle lissom finne ut hvordan det spillet var. Og jeg sykkelet 2 timer bare for å kjøpe det gggrrr
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hadde jeg vært Blizzard ville jeg satset på 3-4 signup-servere den første dagen. Men neeeida, man skal jo helst ikke tenke framover... Hvor mange servere er det da?
haarod Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Sykt MANGE som leser denne tråden. Tviler på at det blir noe spill idag, men det er alltid lov å håpe Endret 11. februar 2005 av HKoN-
Anarion Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hadde jeg vært Blizzard ville jeg satset på 3-4 signup-servere den første dagen. Men neeeida, man skal jo helst ikke tenke framover... Hvor mange servere er det da? 1!!!! nok? aldri! de burde virkelig ha forutsett dette
Lord Hell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 spam... men faen, snart må de vell være oppe igjen. sukk hadde muligheten til å signe up i 13 tia men neeeida. hadde ikke visa kort klart noe nytt ? =P (regner ikke med det)
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Sykt MANGE som leser denne tråden. Tviler på at det blir noe spill idag, men det er alltid lov å håpe Hva med å lukke taggene?
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og kommer det ikke noe mer KONSTRUKTIVT ut av denne posten så stenger jeg den for dere spammer bare for øyeblikket. Jeg tror denne posten brukes til å få ut all frustrasjonen til alle de ulykkelige WoW-spillerene, og da blir det vel ikke så veldig konstruktivt før serverene er oppe igjen....
Thsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found! Noen andre som har problemet ?
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hva om de blokker f.eks. alle ip-er som starter med emllom 200-256? Da vil de minke startsbelastningen, og så kunne de ha åpnet ip-ene en halv time etterpå. Genialt? Det er glemmesak Og får jeg spørre hvorfor det er en glemsak? Det ville jo ha løst problemet. Men når sant skal sies, så hadde nok det beste vært å hatt flere servere de første dagene....
mobilfreek Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 faen håper siden kommer opp snart må spille wow for i morgen har jeg en jobb som varer i ca. 7 timer. det er som er litt morsomt er at jeg skulle egentlig kjøpe wow for de penge jeg får i morgen men så sier pappa at jeg kan bruke dem til å betale i måneden
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found! Noen andre som har problemet ? ja. De kommer og går. Grunnen til dette er at over 20.000 personer hele tiden oppdaterer siden og belaster blizzards internetservere. Det er nok bare et tidsspørsmål før den også er overbelastet, og da er de tilbake på square one, og vel så det.....
Anarion Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found! Noen andre som har problemet ? jepp, jeg bl. annet + 3 bud's
mintman Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found! Noen andre som har problemet ? Har faktisk ikke noen problemer med å komme inn på www.wow-europe.com. Men får ikke signet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå