Gå til innhold

Create account problem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva om de blokker f.eks. alle ip-er som starter med emllom 200-256? Da vil de minke startsbelastningen, og så kunne de ha åpnet ip-ene en halv time etterpå. Genialt?

Det er glemmesak :thumbdown:

Skrevet
Ser ut som om www.wow-europe.com går opp og ned nå..

Kanskje vi kan signe? :D :D :D

eller var det bare fordi de la ut en link til "intro" rett under create account knappen...

Skrevet
Ser ut som om www.wow-europe.com går opp og ned nå..

Kanskje vi kan signe? :D :D :D

eller var det bare fordi de la ut en link til "intro" rett under create account knappen...

Ikke spørr meg ;D

Skrevet (endret)

Sykt MANGE som leser denne tråden. Tviler på at det blir noe spill idag, men det er alltid lov å håpe :)

Endret av HKoN-
Skrevet
Hadde jeg vært Blizzard ville jeg satset på 3-4 signup-servere den første dagen. Men neeeida, man skal jo helst ikke tenke framover... :roll:

Hvor mange servere er det da?

1!!!! nok? aldri! de burde virkelig ha forutsett dette

Skrevet

spam...

men faen, snart må de vell være oppe igjen. sukk hadde muligheten til å signe up i 13 tia men neeeida. hadde ikke visa kort klart :mad: noe nytt ? =P (regner ikke med det)

Skrevet
Og kommer det ikke noe mer KONSTRUKTIVT ut av denne posten så stenger jeg den for dere spammer bare for øyeblikket.

Jeg tror denne posten brukes til å få ut all frustrasjonen til alle de ulykkelige WoW-spillerene, og da blir det vel ikke så veldig konstruktivt før serverene er oppe igjen....

Skrevet
Hva om de blokker f.eks. alle ip-er som starter med emllom 200-256? Da vil de minke startsbelastningen, og så kunne de ha åpnet ip-ene en halv time etterpå. Genialt?

Det er glemmesak :thumbdown:

Og får jeg spørre hvorfor det er en glemsak?

Det ville jo ha løst problemet.

Men når sant skal sies, så hadde nok det beste vært å hatt flere servere de første dagene....

Skrevet

faen håper siden kommer opp snart må spille wow for i morgen har jeg en jobb som varer i ca. 7 timer. det er som er litt morsomt er at jeg skulle egentlig kjøpe wow for de penge jeg får i morgen men så sier pappa at jeg kan bruke dem til å betale i måneden :D

Skrevet
Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found!

Noen andre som har problemet ?

ja. De kommer og går.

Grunnen til dette er at over 20.000 personer hele tiden oppdaterer siden og belaster blizzards internetservere.

Det er nok bare et tidsspørsmål før den også er overbelastet, og da er de tilbake på square one, og vel så det.....

Skrevet
Kommer ikke inn på noen av wow-europe sidene. Står bare error 404 File Not Found!

jepp, jeg bl. annet + 3 bud's

Skrevet

Har faktisk ikke noen problemer med å komme inn på www.wow-europe.com.

Men får ikke signet :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...