Gå til innhold

Create account problem


Anbefalte innlegg

Når jeg trykker create account så får jeg bare meldingen: "404 not found" eller "forbidden". Også, på den menyen hvor du kan trykke create account, klarte jeg å trykke back. Hvordan kommer jeg tilbake til create account siden? Er manage account det samme som create account?

 

takk :(

 

edit: Skal jeg bruke accounten jeg brukte i closed beta? Jeg prøvde dette bare for moro skyld og da kom det: connecting, handshaking og succes. Så nå holder jeg på med downloadingen av en patch. Trenger jeg ikke å lage en ny account?

Endret av Gainwardrobe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo du må lage en ny account. Du kunne skrevet hva som helst i påloggingen for å få tilgang til å laste ned patchen, men hvis du prøver senere med final beta kontoen din vil du få problemer. Hadde de samme problemene med sigup serveren i natt da den var oppe og nede flere ganger. BAre prøv senere så kommer du sikkert inn etter hvert

Lenke til kommentar
Fy hvor trege sidene er. Begynner å bli lei av denne meldingen:

 

Slow poke! You took too long to complete the Account Creation process and your session has timed out. You will have to start again from the beginning. Sorry!

Fikk den jeg og, men nå kommer jeg ingen steder.

Har kommet meg så langt at jeg velger account name og passord. Etter utallige oppdateringer og innskrivnger av nøkkelen.

Lenke til kommentar
Fy hvor trege sidene er. Begynner å bli lei av denne meldingen:

 

Slow poke! You took too long to complete the Account Creation process and your session has timed out. You will have to start again from the beginning. Sorry!

Fikk den jeg og, men nå kommer jeg ingen steder.

Har kommet meg så langt at jeg velger account name og passord. Etter utallige oppdateringer og innskrivnger av nøkkelen.

Kom så langt jeg og (første forsøk), men der fant jeg ikke noe spørsmåls alternativer så da stoppet det opp....

Lenke til kommentar
Registreringa har skikkelige problemer nå. Noen ganger funker det å gå videre, andre ganger ikke. Får ikke den "too slow poke"-meldinga lenger, nå er det heller masse java-feilmeldinger som kommer. Noen ganger er språket på sidene litt fransk, litt tysk, og så påstår den at jeg ikke ar fylt ut et felt som jeg har fylt ut.

Har fått samme feilene jeg også. Nå baler den med

HTTP Status 500 -

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

type Exception report

Lenke til kommentar
Nei!! Nå kom jeg meg på fantastisk vis hele veien gjennom. Var helt på slutten og hadde skrevet inn alt da det plutselig kom "too slow poke" igjen! Grrr...

Ja grr!!

Etter det hos meg så får jeg error, så nå funker det ikke å regge, goddamned for et bedritent registreringssystem!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...