Gå til innhold

Create account problem


Anbefalte innlegg

(Wastegate blows open...)

...rghmpfff......

 

Omf...ghhhh....

 

HYAAAARHGH ! Eg bler galen ! Dette går ikkje ann ! Di VISSTE dette !

Sabla sløvingerr !

 

Alle nerder: Foren eder.. hack dere inn på den RØDE knotten i Pentagon..

 

Nuke Blizzard ! Eller: Hack Blizzard.. then:

 

If (System.user=new user) {

FileCollection fcWOW = FindAllWOW();

Mail.to("[email protected]", fcWOW);

SpawnThread(BLINK_ALL_SILLY_LIGHTS);

FormatHD();

System.sound.play(MANIACAL_LAUGHTER);

System.Shutdown(Type.Permanently);

}

 

*rant*

 

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bekymringsfullt at de ikke opplyser om når de fikser problemet i og med at de da antaglig ikke har noe å rapportere og at de fremdelst famler i blinde.

 

Da jeg reiv ut spillet fra Elkjøp kl 14:00 opplyste de dog om at Blizzard var blitt hacket og flere av cd-keyene er på avveie.

 

De hadde hatt kunder som har kommet tilbake og byttet kopien sin pga av dette og han rådet meg til å installere spillet asap for å sjekke om key-en min og var blitt ugyldig.

Om dette er reellt er vel kanskje tvilsomt? Antageligvis var det vel databaseproblemene som allerede hadde begynt tidligere på dagen?

 

Velvel....kan kose meg med KOTOR 2 intill videre men krysser fingrene for at man da til slutt får opprettet en konto.

 

Overraskende er det uansett at ting skulle skjære seg slik for Blizzard. De burde ha tatt lærdom fra USA-erfaringene sine men kanskje teknikerne kommuniserer dårlig over Atlanteren :)

Endret av AccessDenied
Lenke til kommentar
hørt at det er mange 14tiser der da :-/

jeg har tre og to små søte bokstaver til svar for et der: O M G og B S, altså oh my god og bull shit.. dvs. kan hende det er fjortisser der, men gi meg EN server som ikke har fjortisser. du finner de overalt, thats life my friend!

 

 

btw, er 15 selv og kjenner mange som er 14 som speller mmo's, du skal lete lenge for å finne mer dedikerte spillere enn de.

en liten ting, 14tis er en tilstand. ;)

 

 

 

omg!!11 azz

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
hørt at det er mange 14tiser der da :-/

jeg har tre og to små søte bokstaver til svar for et der: O M G og B S, altså oh my god og bull shit.. dvs. kan hende det er fjortisser der, men gi meg EN server som ikke har fjortisser. du finner de overalt, thats life my friend!

 

 

btw, er 15 selv og kjenner mange som er 14 som speller mmo's, du skal lete lenge for å finne mer dedikerte spillere enn de.

en liten ting, 14tis er en tilstand. ;)

 

 

 

omg!!11 azz

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

jaja, det er snt. men syns nå det er å sette 14åringer i bås allikavel da.. men uansett, la oss ikke gå for off-topic her da.

 

 

 

We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment.

--------------------------------------------------------------------------------

Thundgot

Community Manager, English

 

 

 

Dette er siste update på server fronten.. i think..

Lenke til kommentar

Tatt fra sidene til Blizzard:

 

Hot New Job! - Network Operations Manager

Are you experienced in managing IT personnel and projects? Is keeping gamers happily playing games a top priority for you? If so, then please see the Network Operations Manager posting for more information on how you can join Blizzard and help us support our players.

 

Ja vi kan vel være enig om at denne stillingen bør noen tiltre ASAP!

Lenke til kommentar
Tatt fra sidene til Blizzard:

 

Hot New Job! - Network Operations Manager

Are you experienced in managing IT personnel and projects? Is keeping gamers happily playing games a top priority for you? If so, then please see the Network Operations Manager posting for more information on how you can join Blizzard and help us support our players.

 

Ja vi kan vel være enig om at denne stillingen bør noen tiltre ASAP!

kanskje de endelig tar til vettet :p

Lenke til kommentar
Noen som vet når WoW-registrerings-servere er oppe igjen?

Nei. Ingen vet, og Blizzard sier ikke noe heller.

 

 

Re: Account Creation Pages Down | 8/31/2004 12:17:35 AM PDT

      Quote this post  Reply to this post

We're of course hurrying as much as we can. Unfortunately I don't have any ETA at this moment. Thundgot

Community Manager, English

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...