Gå til innhold

Create account problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om de blokker f.eks. alle ip-er som starter med emllom 200-256? Da vil de minke startsbelastningen, og så kunne de ha åpnet ip-ene en halv time etterpå. Genialt?

Det er glemmesak :thumbdown:

Og får jeg spørre hvorfor det er en glemsak?

 

Det ville jo ha løst problemet.

 

Men når sant skal sies, så hadde nok det beste vært å hatt flere servere de første dagene....

Fordi jeg har en av de IP'ene? :p

Lenke til kommentar
Hvis dere kunne velge mellom å få papercut i ØYET eller å stikke hodet ned i en mauertue i 10 minutter, hva hadde dere valgt?

Hodet var selvsagt innsmurt med et tynt lag med smør.. og maurene var litt giftige..

 

Jeg hadde valgt å sende Blizzard sine sjefshoder 1 etter 1 ned i maurtua i 10 minutter hver.

 

Først streika bilen min etter å ha shoppa siste kopi av WoW på Free Record Shop på Kvadrat, Sandnes etter at de på EB-Games ikke ville gi meg en kopi SELV om jeg hadde kvittering på at jeg hadde kjøpt BETA kit'et. Idiotene hadde ikke skrevet meg opp som "forhåndsbestiller". Så WoW for full pris på Free Record Shop, så bil som ikke vil starte.. Så Falken.. Så å sitte og fryse utenfor verkstedet mens søstera mi kom og henta meg... Så å komme hjem, og finne ut at Signup er nede..

 

Fines INGEN unnskyldning for dette BLIZZARD. Signup er nede fordi Blizzard har oppdaget en eller annen graverende serverfeil, som de prøver å rette opp før de tar opp Signup.

Endret av Balderac
Lenke til kommentar
Fordi jeg har en av de IP'ene? :p

Ville du ha ventet i en halv time eller i en dag?

Jeg tar avstand fra retoriske spørsmål med manglende rot i virkeligheten. Tror du virkelig at det hadde tatt en halvtime hvis den løsnignen hadde blitt brukt?

Kanskje ikke, men det ville tatt mye mindre tid enn det tar nå.....

Si meg har dere i det hele tatt lest noe av det som stod på sidene til Blizzard? Det står ingen steder at det er serverne som er problemet, det er betalingsvalideringen i kontoregistreringen som klusser. Derfor har de tatt ned regserveren for å fikse dette.

 

Fra Forumet

Lenke til kommentar
Og kommer det ikke noe mer KONSTRUKTIVT ut av denne posten så stenger jeg den for dere spammer bare for øyeblikket.

Seriøst B|Real.... jeg har lagt merke til at du har prøvt å bruke dine moderatorrettigheter litt vel mye i det siste. Viss moderatorene hadde vært objektive og ikke ute etter å markedsføre seg selv som bruker hadde jeg vært glad.

 

On topic:

Ser ikke ut som om det går å få regga seg i dag, jeg tar sjansen på å legge meg tidlig i dag for å stå opp tidlig i morgen og ta igjen det tapte. Natta folkesn.

Lenke til kommentar
Ahhh, så godt det er å ha registrert seg :yes:

Har levla til lvl 8 nå, and I keep going...

Hadde du sittet ved siden av meg nå hadde jeg knust trynet ditt,,,

du vet, jeg vurderer sterkt å tracke alle som har registrert wow i norge og drepe dem alle,for så å håpe at du er en av dem

Jaha.. ser tendensene til CS miljø allerede har kommet seg snikende innover spillet, tok ikke lenge før vi fikk en haug drittunger nei..

Så om jeg da forstår deg rett, om jeg går rundt å venter på en ting og ikke får den akkurat når jeg vil ha den, så kan jeg bare komme med draptrusler til folk rundt meg?

 

Nice...

 

Det er totalt irrelevant om du har ventet 100år eller 10 dager, slik oppførsel hører ikke hjemme noensted. Med det sagt så har jeg venta og vært toldmodig mange ganger, riktignok ventet jeg ikke på WoW annet enn at jeg spilte det 5minutter når jeg registrerte det tidligere i dag før jeg logga av. Men jeg vet hvordan det er å vente, men har ikke blitt i nærheten av så sinsyk man må være for å komme med drapstrusler mot med mennesker..

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Mister vi gratis spille tid av dette? Eller er det 1 grtis måned etter at du har registrert?

Nei, måneden gjelder fra man registrerer seg, og det er det veldig få personer som har gjort....

 

Tenk å tasse rundt alene i WoW. Må være ensomt.....

Serveren var jo oppe i ~15 timer, masser av folk som har regga seg. Faktisk en del lag og queueing på noen av de mest befolka (visstnok).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...