Gå til innhold

Den store hva-skal-du-bli tråden


Dr. Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det stemmer. Skikkelig teater-opplegg!

"..and so I ask you, the jury, to decide: how will you sleep tonight knowing that at any minute someone might eat an umbrella from Umbrellas Inc and die? I beg you, for the sake of logic and morals, to find the defendent guilty"

* :!: *

 

Sånne advokater må jo tjene rått.

Lenke til kommentar
Det stemmer. Skikkelig teater-opplegg!

"..and so I ask you, the jury, to decide: how will you sleep tonight knowing that at any minute someone might eat an umbrella from Umbrellas Inc and die? I beg you, for the sake of logic and morals, to find the defendent guilty"

* :!: *

 

Sånne advokater må jo tjene rått.

Og nettopp derfor skal jeg bli en sånn advokat.

Lenke til kommentar

Isj.. jeg vet ikke hva jeg skal bli jeg! Må søke på VG skole i morra eller no.. :hmm: Tenker jeg går almenn og ser hva jeg får lyst til.. Noen forslag?

Som alle andre på HW.no driver jeg seff en del med data.

jeg suuuger i norsk, samf og krel, men matte, naturfag og gym er saker det! :) Bare si noe, for jeg må nesten bestemme meg snart...

Endret av Sloth_lien
Lenke til kommentar

Går GK elektro nå.

 

Skal gå VK1 automasjon, VK2 automasjon, lærlingetiden, 1års forkurs, 3 års folkehøgskole forå bli ingeniør.

 

Med dette opplgett får jeg fagbrev som automatiker, og ingeniørutdanning...

 

Det er også snakk om at automatikere skal få gruppe L (sterkstrøm sertifikat)...

Lenke til kommentar
Går GK elektro nå.

 

Skal gå VK1 automasjon, VK2 automasjon, lærlingetiden, 1års forkurs, 3 års folkehøgskole forå bli ingeniør.

 

Med dette opplgett får jeg fagbrev som automatiker, og ingeniørutdanning...

 

Det er også snakk om at automatikere skal få gruppe L (sterkstrøm sertifikat)...

Det kan bli en smule vanskelig å kalle seg ingeniør etter 3 år på folkehøgskole ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...