XaF Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Som topic sier lurer jeg litt på hvilke ulemper som PvP bringer. Har spilt WoW i US OB og EU OB, men spilte bare PvE for å begynne 1 måned etter de andre folkene på PvP synes jeg bare var dumt.. Men på retail vet jeg ikke hva jeg skal spille. Etter det jeg har hørt så er det en del "dryge" folk på PvP, f.eks at horde rogues følger etter allianse spillere venter til de har lite liv etter creeping, så går de inn å backstabber. Dette blir bare for dumt etter min mening.. Har også lest/hørt om folk som ble forfulgt av 3-5'er grupper av rogues i stealt, å att de går 5 på en osv . Men ser også klare fordeler med å spille på PvP, f.eks mer muligheter for raids, mer spenning når du skal gjøre quest i omstritte områder... mvh XaF
chokke Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 mest mulig realisme, menn spiller pvp! Hvis en rogue backstabber, gjør han gjerne litt lvl under seg= dishonout eller noe sånt
haarod Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Du oppsummerer vel egentlig alle fordelene og ulempene selv. Du kan ganke som er veldig gøy, man kan bli ganka som ikke er like gøy
Radhoo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 PvP er kjempemorsomt å spille på, men det skulle ha vært en eller annen måte å få slutt på Corpse camping og grey ganking. Mest irriterende er når en som angriper deg mens du sliter med 2-3 creeps og du har veldig lite liv igjen. Greit nok å angripe når det er en sjanse at du kan faktisk tape kampen, men det er irriterende å bli angrepet av noen som er 10-> lvler over deg og når de i tillegg sitter på liket ditt etterpå. Slike personer kan bare logge av og finne på noe annet å gjøre. Men ellers er det helt greit. Morsomt å møte på noen på samme lvl som deg og slåss litt.
Kasp Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Til dere som blir corpsecampet, man kan jo resurrecte seg ganske langt fra der kroppen din ligger, så er jo bare å løpe litt..
XaF Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Å resurrecte et stykke unna når 1 eller 2 rogues står å corpsecamper funker ikke, jeg har tenkt å spille paladin. Da har jeg en liten skjangse til å stikke av pga deres skill å springe i 50% høyere hastighet i 15 sek å da er de på nakken din igjen.. Det eneste du kan gjøre da er å resurrecte ved spirit healer, man da blir det fort dyrt å reparer utstyr nå du begynner å komme litt opp i lvl...
Dandar Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Det blir også vanskelig å rømme hvis det er Mage/Warlock som corpsecamper. Plutselig får du en ildkule i deg og faller ned på bakken. Opplevd det selv mange ganger.
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) De fleste klasser har en eller annen måte å ta deg igjen på, kanskje bare untatt paladin. Nå som dishonor og honor kills blir lagt inn i spillet, tror jeg at bodycamp på noen som er mange levler under deg kommer til å stoppe. Endret 9. februar 2005 av Gainwardrobe
Bad_Byte Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 De fleste klasser har en eller annen måte å ta deg igjen på, kanskje bare untatt paladin. Nå som dishonor og honor kills blir lagt inn i spillet, tror jeg at bodycamp på noen som er mange levler under deg kommer til å stoppe. Det er lov å håpe, men jeg tviler på det
Radhoo Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Er vanskelig å gjennopplive seg når du blir CC. Har opplevd flere ganger at jeg kun klarer å springe 10 meter før jeg ligger der igjen. Husker en gang da jeg var lvl 36 og de som satt oppå meg var lvl 41. Klarte nesten å komme meg unna, men så kom de riddende på mountene sine. Det er morsomt det...
wizzcat Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 De fleste klasser har en eller annen måte å ta deg igjen på, kanskje bare untatt paladin. Nå som dishonor og honor kills blir lagt inn i spillet, tror jeg at bodycamp på noen som er mange levler under deg kommer til å stoppe. På den andre siden blir vel honor en ekstra oppmuntring til å corps-campe motstander som er ~ ditt level. Før fikk du tross alt ingenting igjen for det. Men low-level ganking blir det forhåpentligvis slutt på, og det er vel det viktigste. Selv er jeg for PVP fordi det er mest realistisk. Synes det blir litt søkt at du kan springe rundt i krigssoner uten at noen kan angripe deg. Den ekstra faren oppmuntrer til å gruppere deg sammen med andre, og til å være litt mer på vakt når du er ute og quester. Og så må du ikke glemme at PVP funker to veier, og at du kan ganke fiender, er tross alt det som er det gøyeste. :
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 På den andre siden blir vel honor en ekstra oppmuntring til å corps-campe motstander som er ~ ditt level. Før fikk du tross alt ingenting igjen for det. Men low-level ganking blir det forhåpentligvis slutt på, og det er vel det viktigste. Tor nok også det. Jeg vil spille pvp fordi det rett og slett er mest spennende for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå