Gå til innhold

La oss alliere oss

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte vi kunne alliere oss litt. Det viktigeste er jo de som vil være med havner på samme server.

Jeg skal være Nf warrior med blacksmiting og mining tenkte jeg. Da hadde det vert godt og kjent noen som var Priest ,palladin eller hunter. Slik at vi har muligheter for å jobbe sammen på quester også videre.

En kan godt være medlem av et guild, men på quester bør vi dele og sammerbeide med dem som er med i gruppa.

Jeg kommer nok til å holde meg i Ashenvale område fram til jeg nærmer meg level 30, Spesielt de to elite questene i black phantomsdeep trengs det godt sammerbeid.

Dette er ikke noe guild eller noe i den retningen, bare teame opp i ny og ne, og ha hverandre på venne listen.

Mye spennde i ashenvale, dragen som flakser oppe i høyer hjørne deler ut ca 2500 damage og er lev 62+. 2500 damage, er vell ca 1000 mer en de demonene som var i byene siste kvelden på beta. Stas å legge den "neåt", men det blir nok vanskelig før vi har levla skjikkelig opp.

Trenger også noen og labbe opp til stormwind sammen med for å lære 2h sword og axes tidlig :thumbup: Kansje allerede på fredags morgning vist serverene har startet.

Er det interesse for dette?

Edit, det blir Pvp server jeg skal være på altså :cool:

Endret av guttorm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, som noen har sagt tidligere så hadde det vært kjekt om noen fikk et system på sakene, sånn at de som gikk PvP gikk på den serveren, og de som ville PvE gikk på den serveren osv.

Skrevet

En mulighet er å opprette en Gamer.no-kanal inne i spillet, slik at folk kan holde kontakt på tvers av guilds. En norskspråklig kanal beregnet på folk fra forum og IRC. Jeg kommer til å spille Alliance PvE, og kan vurdere å dra i gang noe slikt på serveren jeg havner på hvis interessen er der.

Skrevet

Hvordan har dere tenkt å velge server? Jeg spilte på den mest befolkede PvP-serveren under betaen og det var altfor laggete til tider (SW, IF, raid etc.). Så jeg ser for meg at en server med middels befolkning hadde vært ideelt.

Det blir vel fort terningkast av det, tenker jeg. :/

Skrevet

Jeg kommer til å spille på Silvermoon (Alliance, PvE), og så snart jeg har fått meg key skal jeg få startet en slik kanal. Kommer til å starte en ny tråd om det her i WoW-forumet når det er en realitet. :)

Skrevet

Husker ikke kommandoen nå, men det er enkelt. Det har uansett ikke noe for seg enda. Venter utålmodig på key. Vil gi informasjon om hvordan man kan joine i tråden jeg lager når kanalen er startet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...