Gå til innhold

http://www.thottbot.com/ - noen som bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en fin side over items, quests og alt mulig. Greit å ved siden av windowed WoW. Så slipper dere løpe dere ihjel og lete etter quest steder.

Registrerte meg her i håp om å ha et sted å diskutere wow. Håper det er aktive folk her :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

juks? vil ikke kalle si at det er det akkurat, er heller en side som gir deg nyttig info om noe vis du er usikker på en ting, bruker siden en del jeg værtfall.

Skrevet

Har tittet en del rundt, men det er for å se på forskjellige armor og weapons, bruker ikke det til å se på quests osv, blir litt juksete synes jeg. Og ødelegger noe av spillet, men det er greit å ha en plass å se hvis du klør høl i hue i ren frustrasjon.

Skrevet

Bruker det endel til å kikke på ulike klasser, utstyr, quests (veldig grei for å se om man har alle questene til en instance), tradeskills o.l.

Dog så er den en smule utdatert noen steder.

Skrevet

Bruker den når jeg skal finne sted å grinde penger for! Finne et middels bra våpen som du får godt med peng for på AH, finne ut hvilke mobs som har størst droprate på det og stikke dit!

Eller finne en mob med masse grønne drops. Bruker ikke siden til quests og slikt, vil gjerne finne ut av slik selv, men for all del, let etter quest der istedet for å spamme /1 med det...

Skrevet

Nei seff, du brukern ikke til å se langt inn i questene, men vis du er i en vansklig situasjon i en quest og ikke vet helt hva som skal til, så er det fint å lese der sånn at du ikke står å klør deg i hode for lenge.

Skrevet

Å klø seg i hue på quests er gøy :p Alltid gøy å finne ut av ting selv, føler meg så mye lettere da!

Hvis jeg sjekker thottbot blir det bare slik: "DOH, der har jeg jo løpt forbi 552 ganger jo" eller noe lignende det...

Skrevet
Å klø seg i hue på quests er gøy :p Alltid gøy å finne ut av ting selv, føler meg så mye lettere da!

Hvis jeg sjekker thottbot blir det bare slik: "DOH, der har jeg jo løpt forbi 552 ganger jo" eller noe lignende det...

Hehe, kjenner til det ja...

Etter et par frustrerende timer...

"Å var det her... jaja.... dette var jo artig"

Men nå skal det sies at problemet som oftest er:

"Å se der ja, øst er DEN veien... heheh dumme meg....."

Skrevet

har brukt den talent builderen der en del. vanskelig å bygge seg et bra build ingame.

men jeg har ikke brukt den quest guide greia. liker best å fikse questene selv ;)

Skrevet

Er vel kansje litt enig med dere der, er ikke ofte jeg bruker å sjekke questene der på siden for å få hjelp er mes til å sjekke armor og sånt stuff.

Men en sjelden gang så sitter jeg fast og ikke orker å prøve mer da er thottbot.com den siste utveien.

Skrevet

Det kommer an på på questen jeg er på. Er det en typisk løpe rund å finne skjulte items bruker jeg thottbot, for det er så kjedelig. Men på andre gjør jeg det selv.

Skrevet

Hehe, kjenner til det ja...

Etter et par frustrerende timer...

"Å var det her... jaja.... dette var jo artig"

Men nå skal det sies at problemet som oftest er:

"Å se der ja, øst er DEN veien... heheh dumme meg....."

Gjorde en gang en drittfeil. Var helt sør i Barrens og skulle til xroads for å fullføre et quest. Begynte å løpe, men først etter et kvarter kom jeg på at jeg hadde heartstone i sekken :(

Skrevet

Hva quest angår vil jeg heller anbefale Questkeep.com. Thottbot var ikke spesielt god hjelp til mange av oppdragene.

Våpen og slikt er det derimot kjekt å bruke Thottbot til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...