Dandar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) -Gnomes (hvorfor er de med? ser ut som barn) Det er dette som er så bra, de blir undervurderte. Uansett, Tauren ser ut som en misfostret ku (hvorfor er de med?) Night Elf's ser ut som noen har presset inn hoftene deres. (hvorfor er de med?) ...og sånn kan det fortsette, alle er med av en grunn og det blir for dumt å si at den og den rasen er teit fordi du ikke liker hvordan de ser ut. Og det er bare tull å si at Alliance har mest "n00bs", jeg har kun møtt på gode spillere i Alliance, tror heller det er Horde som er "wannabe pr0's"... Endret 8. februar 2005 av Dandar
akarno Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ikke bedømm folk på den andre factionen enn deg så lenge du ikke kjenner alle sammen, syntes nå jeg. Jeg er horde, største grunnen er mindretall Edit: Og dette var ikke ment til noen spesifike her på forumet Endret 8. februar 2005 av Icluz
Lch Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Helt enig. Auctions uten buyout er noe dritt. Hva skal man så sette buy-out til da? Jeg har sett folk som har auksjonert bort 10 lær til 20s med en buy-out på 1g. Jeg mener hallooooo. Som lærbearbeider får man tilgang til ganske fete ting når man kommer opp i 150+, og jeg laget et par hansker med +6 strength, +4 stamina, +2 agility elns (blå) som kostet meg ~ 60s å lage. De gikk til 3g på AH, og da hadde jeg ikke buy-out rett og slett fordi jeg ikke visste hvor mye de var verdt. For å komme tilbake til det opprinnelige emnet, så har jeg tenkt å lage meg minst én Horde- og én Alliance-figur og se hva om virker kjekkest. Jeg har spilt tauren, dverg og NE, og dverg var kjekkest. NE var definitivt kjipest IMO. Mye beining i begynnelsen er ikke noe gøy.
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) på sånne "vanlige" ting som en stack med lær setter jeg buyout til 2x starting pris...eller litt mer enn starting prisen hvis det er noe som er veldig lett tilgjengelig på AH...som f.eks. 20x stacker av silke... Buyout er ikke spesiellt viktig hvis du setter Short auction time, men er den på medium/long, er det essensiellt...jeg veit om mange tilfeller der jeg ikke har bydd fordi det er laaang tid igjen.... (en nøyaktig indikator på hvor lenge det er igjen hadde vært fint også) Endret 8. februar 2005 av MrLee
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Ergo, horde er mer voksent og seriøst. Men vi er i undertall! .. Så (voksne) spillere må bare joine horde.
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Ergo, horde er mer voksent og seriøst. Men vi er i undertall! .. Så (voksne) spillere må bare joine horde. Dummeste jeg har hørt i hele dag. Du beviser jo selv at Horde ikke er mer voksent og seriøst med de utsagnene der.
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Ergo, horde er mer voksent og seriøst. Men vi er i undertall! .. Så (voksne) spillere må bare joine horde. Dummeste jeg har hørt i hele dag. Du beviser jo selv at Horde ikke er mer voksent og seriøst med de utsagnene der. Åja.. Hva er det jeg sier som er så lite voksent og lite seriøst? Dette er basert på egne erfaringer fra chars i både Alliance og Horde, samt fra de offisielle forumene på wow.com. Om du vil tro meg eller ikke er opp til deg. Men jeg går for Horde. Har spilt mange MMORPGs nå.. Og folk som spammer General Chat med alle slags spørsmål som de egentlig kan finne ut selv, orker jeg bare ikke. Hos Horde får man tilsnakk om man begynner med "omfg i rul3, i 0wned 2 mobz at once!!" i General Chat... Mens hos Alliance fjerner man General Chat for det virker som sånt snakk er "normen" ... Endret 8. februar 2005 av djorgen
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) jeg har spillt FB siden dag 1, og har aldri sett noe slikt skje i General chat... mulig det er annerledes i retail, når de store massene joiner da... (og da rettferdiggjør jeg spilling av min night Elf character med at Alliance trenger noen skikkelige spillere, slik at horde "pro's" ikke slakter alle alliance newbies...) Endret 8. februar 2005 av MrLee
genetex Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ikke for å være stygg, men djorgen du trenger ikke si noe mer her, det blir jo bare dummere og dummere... GO HORDE hehe! jeg skal være troll priest!
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ikke for å være stygg, men djorgen du trenger ikke si noe mer her, det blir jo bare dummere og dummere... GO HORDE hehe! jeg skal være troll priest! Tro meg, poenget med forum er å si meninga si. Synes det er helt på sin plass å kaste en brannfakkel inn i en tråd som dette. Men jeg mener alt jeg sier. Go Horde ja.
nåvi Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, men sa jeg at man fant alle trainers der? eller sa jeg at det var lett å finne dem... Hmm.. jeg leste det ihvertfall sånn Ser nå at det kan leses på en annen måte også, må bare beklage! Var sikkert noen som lærte noe nytt av posten min, så den ble ikke helt ubrukelig
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ja, men sa jeg at man fant alle trainers der? eller sa jeg at det var lett å finne dem... Hmm.. jeg leste det ihvertfall sånn Ser nå at det kan leses på en annen måte også, må bare beklage! Var sikkert noen som lærte noe nytt av posten min, så den ble ikke helt ubrukelig Jepp, det er sant. Du kom med et godt poeng og det kan godt være jeg ikke formulerte meg bra nok, norsk har aldri vært noe sterk side
vaskiZ Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Alliance: +Kjenner byene mye bedre +Mer oversiktelige byer +mer "carebares" +Alle jeg kjenner skal være Alliance -Mer "n00bs" Horde: +"røffere" faksjon -Uoversiktelige byer -Undercity er stygg +Undead rogue Troll! Grunn nok til å være horde bare for dem. Alle byene virker litt uoversiktlige med en gang. Dessuten er Undercity tøff. P.S Nerf pallies Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Eller så er det da sikkert en del tenåringer som vil løpe rundt med kvinnelige chars og da passer jo ikke akkurat horde. Endret 8. februar 2005 av vaskiZ
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Eller så er det da sikkert en del tenåringer som vil løpe rundt med kvinnelige chars og da passer jo ikke akkurat horde. som om det har noe med sake å gjøre, jeg ser massevis av kvinnelige hordecharacters, spesielt troll og undead. Men la de nå spille en female char. uten å bli stemplet som tenåring, og noob. P.S Nerf Shamans
Thraze Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Folkens, alle her er enige at Alliance har flere players enn Horde. Ergo flere noobs på Alliance siden. Kanskje ikke % vis, men det er ikke det vi snakker om her. End of story.
wizzcat Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Alliance har mange newbie-spillere, som ikke har peiling på MMORPGs. De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Eller så er det da sikkert en del tenåringer som vil løpe rundt med kvinnelige chars og da passer jo ikke akkurat horde. som om det har noe med sake å gjøre, jeg ser massevis av kvinnelige hordecharacters, spesielt troll og undead. Men la de nå spille en female char. uten å bli stemplet som tenåring, og noob. P.S Nerf Shamans Jeg tror faktisk ikke det er helt uvesentlig. Jeg tror du undervurderer 'LOTR-faktoren' og det faktum at horde karakterene ofte ser ganske ræva ut i forhold til Alliance. Det har kanskje ikke vært så åpenbart i betaen, men når retail nå kommer tror jeg vi kommer til å se langt flere nybegynnere på allianse-siden enn på horde-siden, rett og slett fordi nybegynnere til WOW og/eller MMORPG generelt heller (mener jeg) vil velge allianse fordi de vil spille menneske eller elv. Faktumet er jo også det at forholdet er 1.7:1, og prøv ikke å innbille meg at det er flere 'seriøse' spillere i alliansen enn i horden. For å komme på topic. Selv spiller jeg Troll Priest, rett og slett fordi jeg synest det har mest stil. Menneske og elv kan du spille overalt ellers, mens Troll er ganske unikt. Dansingen er litt dustete, men dialekten gjør totalt opp for det. "You da maan!" Forøvrig: Paladin? Pfft, hellig ridder er jo kjedelig da. Skulle ønsket horde hadde dread/death knight eller noe lignende, det hadde det vært mer schwung over.
Trygve Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 De vil gjerne være night elfs ... Pga. de har sett alver i LOTR. Det verste jeg vet er når folk kaller seg legolas, aragon og lignende. Men jeg skal være alliacne
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) den andre rasen som bodde på draenor før orkene om trent utrydda dem da de ble påvirka av demon blodet er det bare jeg som synes orc/troll females er små-sexy? Endret 8. februar 2005 av MrLee
Trygve Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 er det bare jeg som synes orc/troll females er små-sexy? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå